Učební autonomie a její vnímání u dětí na druhém stupni základní školy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Rýdl, Karel
dc.contributor.author Fiedler, Ondřej
dc.date.accessioned 2020-08-21T04:07:38Z
dc.date.available 2020-08-21T04:07:38Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/75982
dc.description.abstract Cílem této práce je charakterizovat pojem „učební autonomie“. V první části práce prozkoumám základní teoretické aspekty a popíšu významy, které jsou tomuto pojmu přisuzovány v diskurzu současné české i zahraniční pedagogiky. V empirické části si budu klást otázku, jak děti na druhém stupni základní školy vnímají a prožívají možnost autonomního učení, jak takovému učení vůbec rozumějí a jak reflektují situace, v nichž se autonomně učily (výzkum se týká školy, kde je rozvoj učební autonomie jedním z hlavních cílů). Metodou výzkumu je obsahová a sémantická analýza slohových prací dětí na téma učební autonomie. cze
dc.format 56 s. cze
dc.language.iso cze cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject učební autonomie cze
dc.subject autonomní učení cze
dc.subject svoboda učení cze
dc.subject autoregulace učení cze
dc.subject metakognice cze
dc.subject autodeterminace cze
dc.subject alternativní školy cze
dc.subject žákovský diskurz cze
dc.title Učební autonomie a její vnímání u dětí na druhém stupni základní školy cze
dc.type závěrečná práce cze
dc.contributor.referee Šándorová, Zdenka
dc.date.accepted 2018
dc.thesis.degree-discipline doplňující pedagogické studium cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D40354


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet