dc.contributor.advisor |
Šenec, Alexandr |
|
dc.contributor.author |
Sluková, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2020-07-08T10:46:50Z |
|
dc.date.available |
2020-07-08T10:46:50Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-05-21 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/75619 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou zákaznických služeb v úseku Customer Service ve společnosti Siemens, s.r.o. V první části práce jsou definovány základní teoretické pojmy, jakou jsou podnik, strategie podniku, zákazník a péče o něj a v neposlední řadě definice služeb. V následující praktické části je představena společnost a oddělení, ve kterém byla analýza služeb prováděna. Součástí praktické části je i samostatná analýza prodejních a poprodejních zákaznických služeb. Provedená analýza se vztahuje na období 2015 až 2019. Poslední část obsahuje zhodnocení činnosti oddělení a doporučení pro zlepšení. |
cze |
dc.format |
65 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
analýza |
cze |
dc.subject |
služby |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
Siemens s.r.o. |
cze |
dc.subject |
Customer Service |
cze |
dc.subject |
EBIT |
cze |
dc.subject |
obrat |
cze |
dc.subject |
krycí příspěvěk |
cze |
dc.subject |
analysis |
eng |
dc.subject |
services |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
Siemens s.r.o. |
eng |
dc.subject |
Customer Service |
eng |
dc.subject |
EBIT |
eng |
dc.subject |
business volume |
eng |
dc.subject |
cover contribution |
eng |
dc.title |
Analýza zákaznických služeb |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of customer services |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2020-06-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the analyzing the customer services in the Customer Service department of Siemens, s.r.o. The first part of the thesis defines the basic theoretical concepts, such as enterprise, company strategy, customer and customer care, and last but not least the definition of services. The following practical part introduces the company and department in which the analysis of services was performed. One section in the practical part is also an independent analysis of sales and after sales customer services. The analysis covers the period 2015 to 2019. The last part contains an evaluation of the department's activities and recommendations for improvement. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Analýza zákaznických služeb. Cílem práce je analyzovat řízení zákaznických služeb ve vybraném podniku a posoudit možnosti jejich zlepšování.
Otázky dle posudku vedoucího bakalářské práce:
Seznámila jste management podniku s výsledky vaší práce, a pokud ano, jaká byla jejich reakce.
Máte informace o tom, zda chce podnik zachovat strukturu dosud poskytovaných služeb nebo ji změnit?
Studentka na otázky částečně reagovala.
Studentka se odchýlila od zadané osnovy a cíle práce. |
cze |
dc.identifier.stag |
38724 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |