Analýza zákaznických služeb

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Šenec, Alexandr
dc.contributor.author Sluková, Klára
dc.date.accessioned 2020-07-08T10:46:50Z
dc.date.available 2020-07-08T10:46:50Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2020-05-21
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/75619
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou zákaznických služeb v úseku Customer Service ve společnosti Siemens, s.r.o. V první části práce jsou definovány základní teoretické pojmy, jakou jsou podnik, strategie podniku, zákazník a péče o něj a v neposlední řadě definice služeb. V následující praktické části je představena společnost a oddělení, ve kterém byla analýza služeb prováděna. Součástí praktické části je i samostatná analýza prodejních a poprodejních zákaznických služeb. Provedená analýza se vztahuje na období 2015 až 2019. Poslední část obsahuje zhodnocení činnosti oddělení a doporučení pro zlepšení. cze
dc.format 65 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject analýza cze
dc.subject služby cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject Siemens s.r.o. cze
dc.subject Customer Service cze
dc.subject EBIT cze
dc.subject obrat cze
dc.subject krycí příspěvěk cze
dc.subject analysis eng
dc.subject services eng
dc.subject customers eng
dc.subject Siemens s.r.o. eng
dc.subject Customer Service eng
dc.subject EBIT eng
dc.subject business volume eng
dc.subject cover contribution eng
dc.title Analýza zákaznických služeb cze
dc.title.alternative Analysis of customer services eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2020-06-26
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the analyzing the customer services in the Customer Service department of Siemens, s.r.o. The first part of the thesis defines the basic theoretical concepts, such as enterprise, company strategy, customer and customer care, and last but not least the definition of services. The following practical part introduces the company and department in which the analysis of services was performed. One section in the practical part is also an independent analysis of sales and after sales customer services. The analysis covers the period 2015 to 2019. The last part contains an evaluation of the department's activities and recommendations for improvement. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Analýza zákaznických služeb. Cílem práce je analyzovat řízení zákaznických služeb ve vybraném podniku a posoudit možnosti jejich zlepšování. Otázky dle posudku vedoucího bakalářské práce: Seznámila jste management podniku s výsledky vaší práce, a pokud ano, jaká byla jejich reakce. Máte informace o tom, zda chce podnik zachovat strukturu dosud poskytovaných služeb nebo ji změnit? Studentka na otázky částečně reagovala. Studentka se odchýlila od zadané osnovy a cíle práce. cze
dc.identifier.stag 38724
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet