dc.contributor.advisor |
Kopecký, Zbyněk |
|
dc.contributor.author |
Pařízek, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2020-04-08T10:06:54Z |
|
dc.date.available |
2020-04-08T10:06:54Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2019-12-13 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/75254 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření výukových materiálu pro software Autodesk 3ds Max. Úvodní část seznamuje se základy jako prostředí, nastavení a nástroje. V dalších kapitolách sbližuje s modelovacími technikami a modifikací scénických objektů, prací s texturami a mapováním, prací s osvětlením a kamerou, vykreslováním a vytvářením animací. Praktickou část tvoří webové stránky obsahující interaktivní lekce doplněné multimediální ukázkou seznamující s tématy z teoretické části práce. |
cze |
dc.format |
63 s |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Autodesk 3ds Max |
cze |
dc.subject |
počítačová 3D grafika |
cze |
dc.subject |
výukové materiály |
cze |
dc.subject |
3D modelování |
cze |
dc.subject |
Autodesk 3ds Max |
eng |
dc.subject |
3D computer graphics |
eng |
dc.subject |
study materials |
eng |
dc.subject |
3D modeling |
eng |
dc.title |
Výukový materiál pro aplikaci Autodesk 3ds Max |
cze |
dc.title.alternative |
Learning material for Autodesk 3ds Max |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2020-01-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The focus of the bachelor thesis is to create learning materials for Autodesk 3ds Max software. In the beginning it introduces the reader to the basics such as the environment, settings and tools. In the following chapters it then further explains modeling techniques and modification of the scene objects, working with textures and mapping, working with lights and camera, rendering and creating animations. Outcome of the practical part of the thesis is a website containing interactive lessons together with multimedia examples. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření výukových materiálu pro software Autodesk 3ds Max. Úvodní část seznamuje se základy jako prostředí, nastavení a nástroje. V dalších kapitolách sbližuje s modelovacími technikami a modifikací scénických objektů, prací s texturami a mapováním, prací s osvětlením a kamerou, vykreslováním a vytvářením animací.
Praktickou část tvoří webové stránky obsahující interaktivní lekce doplněné multimediální ukázkou seznamující s tématy z teoretické části práce.
Pěkně a přehledně zpracovaná bakalářská práce, která bude sloužit hlavně jako základní pomůcka uživatelům aplikace Autodesk 3ds Max. Dle vedoucího bakalářské práce student pracoval samostatně a prokázal při zpracování přehled i výborné schopnosti nalézt vhodné řešení.
Dle komice student zodpověděl všechny jejich dotazy.
Míra plagiátorství u psaného textu je menší než 5%. U zdrojových kódů webové prezentace se míraplagiátorství pohybuje do 12%, což je způsobeno standardní konstrukcí HTML a využitím šablony CSS včetně komentářů.
Práce byla zkontrolována v systému IS/STAG a nejeví známky plagiátorství. |
cze |
dc.identifier.stag |
39221 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |