Marketingový mix zvoleného podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Nulíčková, Kristýna
dc.date.accessioned 2019-06-18T10:41:05Z
dc.date.available 2019-06-18T10:41:05Z
dc.date.issued 2019
dc.date.submitted 2019-04-10
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/73689
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve zvoleném podniku - v hotelu Svatý Hubert ve Zbraslavicích, který poskytuje ubytovací, stravovací, doplňkové i cateringové služby. Cílem práce je provést analýzu marketingového mixu vybraného podniku a na základě stávajícího marketingového mixu a současné situace na trhu navrhnout vhodné změny. Z analýzy marketingového mixu hotelu a provedené analýzy konkurence je vytvořena SWOT analýza, jejíž výsledky přispěly k sestavení návrhu změn. cze
dc.format 59 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject služby cze
dc.subject hotelnictví cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject services eng
dc.subject hotel industry eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.title Marketingový mix zvoleného podniku cze
dc.title.alternative The marketing mix of a chosen company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2019-05-29
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the marketing mix of the chosen company - in hotel Svatý Hubert in Zbraslavice, that offers accommodation, catering and additional services. The aim of the thesis is to analyze the marketing mix of the chosen company and to propose appropriate changes based on the current marketing mix and the current market situation. On the based of the hotel marketing mix and competition analysis is made SWOT analysis. The results of the SWOT analysis help to make a list of recommedation of changes. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D39669
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence V první části obhajoby studentka představila svou bakalářskou práci Marketingový mix zvoleného podniku. Cílem práce bylo popsat marketingový mix vybraného podniku, na základě stávajícího marketingového mixu a současné situace na trhu navrhnout vhodné změny. Dále studentka zodpověděla otázku z posudku vedoucí práce: Provozní hotelu uvažuje o zavedení pobytového balíčku. Jaký marketingový nástroj považujete Vy za nejdůležitější v rámci Vašeho návrhu pro hotel a proč? V rámci rozpravy padl tento dotaz: Co může hotel nabídnout pro děti? cze
dc.identifier.stag 36334
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet