Vyhodnocování odlišných variant železničního provozu s využitím počítačové simulace

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bažant, Michael
dc.contributor.author Zatloukal, Jakub
dc.date.accessioned 2019-06-18T08:49:09Z
dc.date.available 2019-06-18T08:49:09Z
dc.date.issued 2019
dc.date.submitted 2019-05-24
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/73570
dc.description.abstract Cílem práce bylo vytvořit simulační model železniční stanice Pardubice hl. n. a jeho prostřednictvím vyhodnotit různé varianty železničního provozu v této stanici. Model i jeho simulace měly být realizovány pomocí systému OpenTrack. Jako jedna ze simulovaných variant byla od začátku považována rozsáhlá rekonstrukce železničního uzlu jako taková. Druhou variantou je související stavba dvoukolejného úseku z Pardubic směrem na Rosice. Výsledný model se detailně soustředí na hlavní železniční uzel a obsahuje osobní vlakové spoje v časovém rozmezí cca 6:00 až 9:00. Neobsahuje nákladní dopravu. Vyhodnocením 100 replikací každé varianty vyšlo najevo, že varianta s dvoukolejným úsekem směrem na Rosice je příznivější, co se týče vzniku zpoždění. Model má v sobě určitý nepoužitý obsah, který umožňuje další rozšiřování. cze
dc.format 76 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject modelování cze
dc.subject simulace cze
dc.subject OpenTrack cze
dc.subject Pardubice hl. n. cze
dc.subject železniční uzel cze
dc.subject železniční provoz cze
dc.subject modeling eng
dc.subject simulation eng
dc.subject OpenTrack eng
dc.subject Pardubice hl. n. eng
dc.subject railway station eng
dc.subject railway oprations eng
dc.title Vyhodnocování odlišných variant železničního provozu s využitím počítačové simulace cze
dc.title.alternative Evaluation of different variants of railway operations using computer simulation eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Bulíček, Josef
dc.date.accepted 2019-06-17
dc.description.abstract-translated The goal of this thesis was to create a simulation model of the railway station Pardubice hl. n. and to evaluate different variants of railway operations in this station using this model. The model and its simulation had to be executed using the OpenTrack system. One of the variants has been specified as a reconstruction of the station itself since the beginning. The second variant is a related project of double-tracked segment from Pardubice towards Rosice. Resulting model focuses in detail mainly on the main railway station and contains passenger train courses in timespan of approx. 6:00 to 9:00 AM. It doesn't contain freight operations. An evaluation of 100 simulation runs of each variant transpired into a fact that the variant with double-tracked segment towards Rosice is slightly better in terms of delay occurence. The model contains some unused content which allows its further expansion. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Aplikovaná informatika v dopravě cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D40006
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Student prezentoval ve vymezeném čase svoji práci, reagoval na připomínky uvedené v posudcích vedoucího a oponenta bakalářské práce, zodpověděl dotazy členů komise. cze
dc.identifier.stag 37418
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet