Marketingová komunikace RegioJet a.s. v segmentu železniční osobní dopravy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Chocholáč, Jan
dc.contributor.author Novotný, Ondřej
dc.date.accessioned 2019-06-18T08:48:14Z
dc.date.available 2019-06-18T08:48:14Z
dc.date.issued 2019
dc.date.submitted 2019-05-23
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/73547
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací RegioJet a.s. v segmentu železniční osobní dopravy. První kapitola obsahuje teoretické vymezení marketingové komunikace. V rámci druhé kapitoly je představena společnost RegioJet a.s. a je provedena analýza marketingové komunikace RegioJet a.s. v segmentu železniční osobní dopravy, zejména s ohledem na využívané nástroje marketingové komunikace. Na základě provedené analýzy jsou definovány slabé stránky marketingové komunikace společnosti RegioJet a.s. Ve třetí kapitole jsou navrženy aktivity v oblasti marketingové komunikace RegioJet a.s. v segmentu železniční osobní dopravy, které povedou ke zlepšení marketingové komunikace společnosti. cze
dc.format 65 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject železniční osobní doprava cze
dc.subject RegioJet a.s. cze
dc.subject marketing communication eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject railway passenger transport eng
dc.subject RegioJet a.s. eng
dc.title Marketingová komunikace RegioJet a.s. v segmentu železniční osobní dopravy cze
dc.title.alternative Marketing communication of RegioJet a.s. in the segment of railway passenger transport eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2019-06-13
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with marketing communication of RegioJet a.s. in the segment of railway passenger transport. The first chapter contains theoretical definition of marketing communication. In the second chapter the company RegioJet a.s. is introduced. It analyses its marketing communication in the segment of railway passenger transport, especially with regard to used tools of marketing communication based on this analysis weaknesses of marketing communication are defined and current activities are realized. In the third chapter marketing communication activities of RegioJet a.s. in the segment of railway passenger transport are designed, which will lead to improvements in marketing communication of the company. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D39546
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.defence Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. cze
dc.identifier.stag 38420
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet