Marketingové nástroje a vývojové trendy v oblasti internetového marketingu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bílková, Renáta
dc.contributor.author Gablovič, Rastislav
dc.date.accessioned 2019-06-18T08:05:26Z
dc.date.available 2019-06-18T08:05:26Z
dc.date.issued 2019
dc.date.submitted 2019-04-23
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/73244
dc.description.abstract Práce je zaměřena na internetové marketingové nástroje a jejich rozdělení. Zaměřuje se především na tři druhy, a to SEO, e-mail marketing a reklamu na sociálních sítích. Součástí práce je také pohled na aktuální vývoj jednotlivých internetových marketingových nástrojů a jejich trend pro nejbližší roky. Závěrečná část ukazuje využití jednotlivých internetových marketingových nástrojů při propagaci události fantasy festivalu. cze
dc.format 51 s.
dc.language.iso slo
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject internetové marketingové nástroje cze
dc.subject SEO cze
dc.subject e-mail marketing cze
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject online marketing tools eng
dc.subject SEO eng
dc.subject e-mail marketing eng
dc.subject social media eng
dc.title Marketingové nástroje a vývojové trendy v oblasti internetového marketingu cze
dc.title.alternative Marketing tools and development trends in the field of online marketing eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2019-05-28
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis is focused on online marketing tools and their division. The main focus is on three types: SEO, e-mail marketing and advertising on social media. Part of the thesis also shows current development of individual online marketing tools and their trend for next years. Conclusion part shows using these online marketing tools as part of an advertising for a fantasy comic-con. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D39284
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student představil komisi bakalářskou práci s názvem Marketingové nástroje a vývojové trendy v oblasti internetového marketingu. Cílem práce bylo sestavit přehled internetových marketingových nástrojů včetně jejich možností uplatnění ve vybraném tržním segmentu. Součástí práce je nastínění budoucích vývojových trendů v této oblasti. Student zodpověděl následující otázky: Uveďte, zda považujete v práci zpracované dotazníkové šetření za dostatečně reprezentativní. Zajímala se zkoumaná společnost o výsledky dotazníkového šetření a závěrečná doporučení? Kolik bylo fanoušků v této oblasti? Kde vidíte budoucnost internetového marketingu? Předpokládáte, že cílovou skupinou budou lidé do 30 let? Cíl práce byl splněn. cze
dc.identifier.stag 36332
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet