dc.contributor.advisor |
Pojkarová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Baťová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2019-06-18T07:07:55Z |
|
dc.date.available |
2019-06-18T07:07:55Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-05-23 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/73111 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zaměstnanců Call centra České pošty, s. p. Pomocí dotazníkového šetření autor zjišťuje, s čím jsou zaměstnanci spokojeni nebo nespokojeni. Na základě výsledků z dotazníkového šetření jsou navrhnuty vhodná školení a kurzy, které budou vést ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců. |
cze |
dc.format |
71 s., 25 s. obr. přil. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
spokojenost zaměstnanců |
cze |
dc.subject |
zvýšení spokojenosti zaměstnanců |
cze |
dc.subject |
call centra |
cze |
dc.subject |
Česká pošta |
cze |
dc.subject |
employee satisfaction |
eng |
dc.subject |
increasing employee satisfaction |
eng |
dc.subject |
call centers |
eng |
dc.subject |
Czech Post |
eng |
dc.title |
Spokojenost pracovníků jako zdroj dalšího zkvalitňování služeb Call centra České pošty Ostrava |
cze |
dc.title.alternative |
Satisfaction of the Employees as the Source of Further Improvement of the Call Center Services at Czech Post, Ostrava, Czech Republic |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2019-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the satisfaction of employees of the Czech Post Call Center. Using a questionnaire survey, the author examines what the employees are satisfied and dissatisfied with. Based on the results of the questionnaire survey, suitable trainings and courses are proposed to increase employee satisfaction. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management elektronických komunikací a poštovních služeb |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D39523 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázala studentka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
36214 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |