Spokojenost pracovníků jako zdroj dalšího zkvalitňování služeb Call centra České pošty Ostrava

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Pojkarová, Kateřina
dc.contributor.author Baťová, Klára
dc.date.accessioned 2019-06-18T07:07:55Z
dc.date.available 2019-06-18T07:07:55Z
dc.date.issued 2019
dc.date.submitted 2019-05-23
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/73111
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zaměstnanců Call centra České pošty, s. p. Pomocí dotazníkového šetření autor zjišťuje, s čím jsou zaměstnanci spokojeni nebo nespokojeni. Na základě výsledků z dotazníkového šetření jsou navrhnuty vhodná školení a kurzy, které budou vést ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců. cze
dc.format 71 s., 25 s. obr. přil.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject spokojenost zaměstnanců cze
dc.subject zvýšení spokojenosti zaměstnanců cze
dc.subject call centra cze
dc.subject Česká pošta cze
dc.subject employee satisfaction eng
dc.subject increasing employee satisfaction eng
dc.subject call centers eng
dc.subject Czech Post eng
dc.title Spokojenost pracovníků jako zdroj dalšího zkvalitňování služeb Call centra České pošty Ostrava cze
dc.title.alternative Satisfaction of the Employees as the Source of Further Improvement of the Call Center Services at Czech Post, Ostrava, Czech Republic eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2019-06-14
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the satisfaction of employees of the Czech Post Call Center. Using a questionnaire survey, the author examines what the employees are satisfied and dissatisfied with. Based on the results of the questionnaire survey, suitable trainings and courses are proposed to increase employee satisfaction. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Management elektronických komunikací a poštovních služeb cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D39523
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.defence Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázala studentka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 36214
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet