Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Pernica, Bohuslav |
|
dc.contributor.author |
Horáková, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2019-06-18T07:07:27Z |
|
dc.date.available |
2019-06-18T07:07:27Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-04-29 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/73097 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá přípravou personálu v bezpečnostním systému ČR. Pozornost je věnována vojákům z povolání, policistům, profesionálním a dobrovolným hasičům. Práce analyzuje způsob jejich vzdělávání a rozvoj v konceptu přípravy jednotlivce. Ke vzájemné komparaci je použit kompetenční model v procesu celoživotního učení. Studiem koncepcí vzdělávání a přípravy personálu ozbrojených sil a bezpečnostních sborů bylo zjištěno, že příprava personálu se realizuje prostřednictvím rezortních škol (Armáda ČR, Policie ČR), ve spolupráci s veřejnými školami (Policie ČR, Hasičský záchranný sbor ČR) a zejména pak všechny bezpečnostní složky disponují vlastním výcvikovým zařízením. Přestože všechny srovnávané složky své koncepce přípravy personálu mají založeny na konceptu celoživotního učení, liší se však odlišnou terminologií. |
cze |
dc.format |
86 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
bezpečnostní sbory |
cze |
dc.subject |
bezpečnostní systém ČR |
cze |
dc.subject |
celoživotní učení |
cze |
dc.subject |
kompetence |
cze |
dc.subject |
ozbrojené síly |
cze |
dc.subject |
příprava personálu |
cze |
dc.subject |
security forces |
eng |
dc.subject |
security system of the Czech republic |
eng |
dc.subject |
lifelong learning |
eng |
dc.subject |
competence |
eng |
dc.subject |
armed forces |
eng |
dc.subject |
training of personnel |
eng |
dc.title |
Příprava personálu v bezpečnostním systému ČR |
cze |
dc.title.alternative |
Education and training of personnel in the security system of the Czech Republic |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zuna, Jaromír |
|
dc.date.accepted |
2019-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis focuses on the education and training of personnel in the security system of the Czech Republic. The attention has been paid to professional soldiers, police officers, professional and voluntary firefighters. The method of their education and career growth is analyzes. In order to compare it each other, a competency model in the process of lifelong learning has been employed. The study of training concept of the Czech Armed Forces, as well as Security Forces personnel proved that the training of the personnel is performed through departmental facilities (the Czech Armed Forces, the Police of the Czech Republic) in cooperation with public schools (the Police of the Czech Republic, the Fire Rescue Service of the Czech Republic). Besides, all forces have their own training centers. Although the Czech Armed forces, as well as Security forces applies the same training concept, lifelong learning, they differ the terminology describing the training process. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Regionální rozvoj: Bezpečnost regionu |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D39699 |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.defence |
V rámci obhajoby studentka komisi představila svoji diplomovou práci na téma Příprava personálu v bezpečnostním systému ČR. Cílem práce bylo formou komparativní studie analyzovat formy, způsoby a institucionální organizaci přípravy složek ozbrojených sil, bezpečnostních sborů a dobrovolnických organizací angažovaných v integrovaném záchranném systému ČR.Dále studentka reagovala na otázky vedoucího práce:
1. Proč by měla být dle Vás sjednocena terminologie složek bezpečnostního systému? 2. V čem se liší schopnosti požární ochrany ČR a obrany ČR, pokud jde o pojetí těchto systémů jako sumativní a celostní? Studentka otázku zodpověděla. Vedoucí práce byl s odpovědí studentky spokojený.
Dále studentka odpověděla na otázku oponenta:
V čem, dle Vašeho názoru, spočívá rozdíl v pojmu velitel/velení a lídr/lídršip. Studentka otázku zodpověděla. V rámci rozpravy k diplomové práci byly položeny tyto otázky: Uveďte některé neziskové organizace, které spolupracují v rámci bezpečnostního systému ČR? Které ministerstvo by podle Vás mělo organizovat případné integrované vzdělávání pro složky bezpečnostního systému? Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
36910 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|