Efektivnost nákladů na vzdělávání zaměstnanců

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kuběnka, Michal
dc.contributor.author Janeba, David
dc.date.accessioned 2019-02-11T13:24:40Z
dc.date.available 2019-02-11T13:24:40Z
dc.date.issued 2019
dc.date.submitted 2018-12-13
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/72077
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na efektivitu systému firemního vzdělávání. Teoretická část se zabývá formami vzdělávání. Rozebírá, které formy jsou vhodné pro vzdělávání potenciálních zaměstnanců, nových zaměstnanců a stálých zaměstnanců. V práci je navržen klíč k tvorbě efektivního firemního vzdělávání. cze
dc.format 106 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní vzdělávání cze
dc.subject formy vzdělávání cze
dc.subject trh práce cze
dc.subject efektivita nákladů cze
dc.subject corporate education eng
dc.subject forms of education eng
dc.subject labor market eng
dc.subject cost effectiveness eng
dc.title Efektivnost nákladů na vzdělávání zaměstnanců cze
dc.title.alternative Effectiveness of employee training costs eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Myšková, Renáta
dc.date.accepted 2019-01-21
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on the effectiveness of the company education system. The theoretical part describes the forms of education. The forms are specified and thoroughly described for the training of potential employees, new employees and permanent staff. The paper contains a proposal for an effective education system. The proposal is based on surveys among employers. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D38888
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Byly položeny následující otázky: Z čeho jste čerpal závěry průzkumu? Na základě čeho jste si definoval efektivnost? Kvantifikoval jste následně efektivnost i číselně? Zohlednil jste v modelu náklad v podobě času, kdy se zaměstnanci účastní školení a nevyrábí? Diplomové práci byly vytknuty literární zdroje v podobě bakalářských prací a chybějící dotazník. cze
dc.identifier.stag 37430
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet