dc.contributor.advisor |
Kuběnka, Michal |
|
dc.contributor.author |
Janeba, David
|
|
dc.date.accessioned |
2019-02-11T13:24:40Z |
|
dc.date.available |
2019-02-11T13:24:40Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2018-12-13 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/72077 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na efektivitu systému firemního vzdělávání. Teoretická část se zabývá formami vzdělávání. Rozebírá, které formy jsou vhodné pro vzdělávání potenciálních zaměstnanců, nových zaměstnanců a stálých zaměstnanců. V práci je navržen klíč k tvorbě efektivního firemního vzdělávání. |
cze |
dc.format |
106 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
firemní vzdělávání |
cze |
dc.subject |
formy vzdělávání |
cze |
dc.subject |
trh práce |
cze |
dc.subject |
efektivita nákladů |
cze |
dc.subject |
corporate education |
eng |
dc.subject |
forms of education |
eng |
dc.subject |
labor market |
eng |
dc.subject |
cost effectiveness |
eng |
dc.title |
Efektivnost nákladů na vzdělávání zaměstnanců |
cze |
dc.title.alternative |
Effectiveness of employee training costs |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Myšková, Renáta |
|
dc.date.accepted |
2019-01-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis focuses on the effectiveness of the company education system. The
theoretical part describes the forms of education. The forms are specified and thoroughly
described for the training of potential employees, new employees and permanent staff. The
paper contains a proposal for an effective education system. The proposal is based on surveys
among employers. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D38888 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Byly položeny následující otázky:
Z čeho jste čerpal závěry průzkumu? Na základě čeho jste si definoval efektivnost? Kvantifikoval jste následně efektivnost i číselně? Zohlednil jste v modelu náklad v podobě času, kdy se zaměstnanci účastní školení a nevyrábí?
Diplomové práci byly vytknuty literární zdroje v podobě bakalářských prací a chybějící dotazník. |
cze |
dc.identifier.stag |
37430 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |