Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Brožek, Josef
dc.contributor.author Černík, Jiří
dc.date.accessioned 2018-09-26T10:04:53Z
dc.date.available 2018-09-26T10:04:53Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-08-28
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/71867
dc.description.abstract Práce je zaměřena na herní design. V práci jsou popsány nejběžnější metodiky a metody, které jsou využívány při návrhu a vývoji počítačových her s důrazem na metody využívané hojně i mimo vývoj počítačových her (např. SCRUM). V praktické části práce popisuje vývoj hry, především pak sepsání design dokumentu a implementaci hry dle tohoto dokumentu. Ukázková hra vychází z kombinace žánrů RPG a strategie s využitím evolučních schémat. cze
dc.format 100 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject herní design cze
dc.subject metody vývoje cze
dc.subject design dokument cze
dc.subject evoluční schémata cze
dc.subject game design eng
dc.subject methods of game development eng
dc.subject design document eng
dc.subject evolution schemes eng
dc.title Herní design cze
dc.title.alternative Game Design eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kopecký, Zbyněk
dc.date.accepted 2018-09-17
dc.description.abstract-translated Thesis is focused on design of computer games. In this thesis are described commonly used methodologies and methods used in game design and game development. It further focuses on those methods commonly used even out of the scope of game development (like SCRUM). In a practical part of the thesis is described game development process with focus on writing of a game design document. The final section analyses implementation of a demonstration game based on this document. The demonstration game is a combination of RPG and strategy genres and utilizes evolution schemes. eng
dc.description.department Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.identifier.signature D38679
dc.thesis.degree-program Informační technologie cze
dc.description.defence V práci se student věnoval způsobům výuky herního designu, týmovým rolím uplatitelným při vývoji počítačové hry, používaným nástrojům a postupem při vývoji hry. Student prokázal, že pochopil principy herního designu Vytvořený Game Design dokument je dostatečným podkladem pro tvorbu technického dema relativně propracované počítačové hry. Téma je vysoce uplatitelné v praxi. Student splnil zadání práce, typografická a stylistická úroveň je průměrná. Práce prošla kontrolou a nevykazuje prvky plagiátorství. cze
dc.identifier.stag 32238
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet