Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Brožek, Josef |
|
dc.contributor.author |
Černík, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2018-09-26T10:04:53Z |
|
dc.date.available |
2018-09-26T10:04:53Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-08-28 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71867 |
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena na herní design. V práci jsou popsány nejběžnější metodiky a metody, které jsou využívány při návrhu a vývoji počítačových her s důrazem na metody využívané hojně i mimo vývoj počítačových her (např. SCRUM). V praktické části práce popisuje vývoj hry, především pak sepsání design dokumentu a implementaci hry dle tohoto dokumentu. Ukázková hra vychází z kombinace žánrů RPG a strategie s využitím evolučních schémat. |
cze |
dc.format |
100 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
herní design |
cze |
dc.subject |
metody vývoje |
cze |
dc.subject |
design dokument |
cze |
dc.subject |
evoluční schémata |
cze |
dc.subject |
game design |
eng |
dc.subject |
methods of game development |
eng |
dc.subject |
design document |
eng |
dc.subject |
evolution schemes |
eng |
dc.title |
Herní design |
cze |
dc.title.alternative |
Game Design |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kopecký, Zbyněk |
|
dc.date.accepted |
2018-09-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis is focused on design of computer games. In this thesis are described commonly used methodologies and methods used in game design and game development. It further focuses on those methods commonly used even out of the scope of game development (like SCRUM). In a practical part of the thesis is described game development process with focus on writing of a game design document. The final section analyses implementation of a demonstration game based on this document. The demonstration game is a combination of RPG and strategy genres and utilizes evolution schemes. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D38679 |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
V práci se student věnoval způsobům výuky herního designu, týmovým rolím uplatitelným při vývoji počítačové hry, používaným nástrojům a postupem při vývoji hry. Student prokázal, že pochopil principy herního designu Vytvořený Game Design dokument je dostatečným podkladem pro tvorbu technického dema relativně propracované počítačové hry. Téma je vysoce uplatitelné v praxi. Student splnil zadání práce, typografická a stylistická úroveň je průměrná. Práce prošla kontrolou a nevykazuje prvky plagiátorství. |
cze |
dc.identifier.stag |
32238 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|