Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pokorný, Jiří |
|
dc.contributor.author |
Janata, Pavel |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:29:35Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:29:35Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-05-24 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71306 |
|
dc.description.abstract |
Jedná se o rekonstrukci silnice II/320 úseku Přepychy Záhornice o délce staničení 1 747,62m. Rekonstrukce začíná za křižovatkou silnic II/320 a II/304, km 0,000 a koncem úseku v oblasti křižovatky II/320 a III/32114, km 1,747 62. Šířka asfaltobetonové části vozovky je proměnlivá a respektuje stávající stav s nezpevněnými krajnicemi š. 0,5 m. Šířka v intravilánu bude v rozmezí 5,0 5,5m, rozmezí je dáno stávajícím chodníkem, do kterého není možné zasahovat. V extravilánu je šířka sjednocena na 5,5m. Rekonstrukce vychází ze zadání objednavatele. Součástí stavby bude zpevnění krajnic, reprofilace příkopů a rekonstrukce stávajících příčných propustků. Přilehlé zatrubněné sjezdy budou plynule napojeny na obnovený kryt vozovky. |
cze |
dc.format |
[nestr.] + dokumentace |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
rekonstrukce |
cze |
dc.subject |
vozovky |
cze |
dc.subject |
komunikace |
cze |
dc.subject |
reconstruction |
eng |
dc.subject |
roadways |
eng |
dc.subject |
communications |
eng |
dc.title |
Rekonstrukce silnice II/320 Přepychy - Záhornice |
cze |
dc.title.alternative |
Reconstruction of the road II/320 Přepychy - Záhornice |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Suchánek, Vladimír |
|
dc.date.accepted |
2018-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
It is a reconstruction of the II / 320 road section of Prepychy - Záhornice with a length of 1 747.62 m. The reconstruction starts at the intersection of roads II / 320 and II / 304, km 0,000 and the end of section II / 320 and III / 32114, km 1,747 62. The width of the asphalt concrete part of the road is variable and respects the existing condition with unpaved edges, 5 m. The width in the intravilan will be in the range of 5.0 - 5.5 m, the range is given by the existing pavement, into which it is impossible to interfere. In the extravilan, the width is united to 5.5m. Reconstruction is based on the customer's order. Part of the construction will be consolidation of terraces, reprofilation of ditches and reconstruction of existing transverse passes. The adjoining, truncated downhill runs will be continuously connected to the restored road surface. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní stavitelství |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D38255 |
|
dc.thesis.degree-program |
Stavební inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Uchazeč objasnil komisi některé výsledky a závěry své bakalářské práce. Po prezentaci bakalářské práce zodpověděl dotazy vedoucího a oponenta bakalářské práce. V diskusi o bakalářské práci se pokusil stručně zodpovědět všechny dotazy členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
33789 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
|
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account
|