dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Zajícová, Kateřina |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:17:15Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:17:15Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-03-28 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71299 |
|
dc.description.abstract |
Hlavním tématem bakalářské práce je problematika kyberšikany u dětí a dospívajících. Teoretická část se věnuje souvislostem, základním pojmům, definici a rozdělení kyberšikany. Zabývá se aktéry, řešením a jednotlivými projekty v České republice i v zahraničí. Praktická část popisuje výzkumné šetření na základní škole. Hlavním cílem je zjistit, zda se problematika kyberšikany žáků dotýká. Zaměřeno je na informovanost žáků, zkušenosti s některým z projevů kyberšikany, a také na pohyb žáků na internetu. Řeší, kolik času zde tráví, které aktivity vyhledávají nebo zda se chovají bezpečně. |
cze |
dc.format |
64 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kyberšikana |
cze |
dc.subject |
internet |
cze |
dc.subject |
moderní komunikační technologie |
cze |
dc.subject |
děti |
cze |
dc.subject |
dospívající |
cze |
dc.subject |
cyberbullying |
eng |
dc.subject |
internet |
eng |
dc.subject |
modern communication technology |
eng |
dc.subject |
children |
eng |
dc.subject |
teenagers |
eng |
dc.title |
Kyberšikana v oblasti nižšího sekundárního vzdělávání |
cze |
dc.title.alternative |
Cyberbullying at Lower Secondary Education Level |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Křišťálová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main topic of the bachelors work is an issue of the cyberbullying among children and teenagers. A theoretical part pursues the context, basics terms, the definition and the partition of the cyberbullying. It deals with actors, solutions and projects in the Czech republic and abroad. A practical part describes the research at an elementary school. The main objective is to find out whether the problem of the cyberbullying concerns students. It focuses on a students awareness, experiences with the cyberbulying and a students movement on the internet. It solves how much time they spend here, which activities they are looking for or the safety. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D37473 |
|
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přistoupila k obhajobě bakalářské práce řádně připravena. Prokázala znalost problematiky a dokázala reagovat na dotazy kladené členy komise a v posudcích. |
cze |
dc.identifier.stag |
34670 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |