dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Šulcová, Barbora |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:12:50Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:12:50Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-04-27 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71030 |
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce na téma Komunikace se zákazníkem ve vybrané organizaci je objasnit současně využívané propagační aktivity společnosti Jindřich Valenta Concept a následné navržení nových přístupů. Teoretická část je tvořena přehledem pojmů dané problematiky a část praktická se zabývá současně využívanými marketingovými aktivitami, které jsou realizovány s konečnými zákazníky na trzích B2C a následným navržením nových možností. |
cze |
dc.format |
49 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
propagace |
cze |
dc.subject |
marketingové aktivity |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.subject |
communication mix |
eng |
dc.subject |
propagation |
eng |
dc.subject |
marketing activities |
eng |
dc.subject |
advertisement |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.title |
Komunikace se zákazníkem ve vybrané organizaci |
cze |
dc.title.alternative |
Communication with a customer in a selected organization |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2018-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor thesis "Communication with a customer in a selected organization" is to clarify the current promotional activities of company Jindřich Valenta Concept and to propose a new concept of further promotion. The theoretical part of this theses presents an overview of the terms related to the given topic. The practical part deals with current marketing activities focusing on customers on the B2C market and additionally proposes new possibilities of promotion. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D37636 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
V úvodní části studentka prezentovala svou práci s názvem Komunikace se zákazníkem ve vybrané organizaci. Cílem práce bylo objasnění současně využívaných propagačních aktivit ve vybrané společnosti typu B2C a následné navržení nových přístupů.
Následně studentka reagovala na náměty a otázky vedoucí práce uvedené v posudku:
1. Které nástroje komunikačního mixu autorka nenavrhla ve své práci pro zvolenou firmu a proč?
2. Autorka může uvést, zda byla zkoumaná společnost informována o návrhu komunikačních aktivit, popř. jaká byla reakce zástupců společnosti. |
cze |
dc.identifier.stag |
33757 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |