Komunikace se zákazníkem ve vybrané organizaci

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Šulcová, Barbora
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:12:50Z
dc.date.available 2018-06-14T06:12:50Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-04-27
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/71030
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce na téma Komunikace se zákazníkem ve vybrané organizaci je objasnit současně využívané propagační aktivity společnosti Jindřich Valenta Concept a následné navržení nových přístupů. Teoretická část je tvořena přehledem pojmů dané problematiky a část praktická se zabývá současně využívanými marketingovými aktivitami, které jsou realizovány s konečnými zákazníky na trzích B2C a následným navržením nových možností. cze
dc.format 49 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject propagace cze
dc.subject marketingové aktivity cze
dc.subject reklama cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing communication eng
dc.subject communication mix eng
dc.subject propagation eng
dc.subject marketing activities eng
dc.subject advertisement eng
dc.subject customers eng
dc.title Komunikace se zákazníkem ve vybrané organizaci cze
dc.title.alternative Communication with a customer in a selected organization eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2018-05-31
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor thesis "Communication with a customer in a selected organization" is to clarify the current promotional activities of company Jindřich Valenta Concept and to propose a new concept of further promotion. The theoretical part of this theses presents an overview of the terms related to the given topic. The practical part deals with current marketing activities focusing on customers on the B2C market and additionally proposes new possibilities of promotion. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D37636
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence V úvodní části studentka prezentovala svou práci s názvem Komunikace se zákazníkem ve vybrané organizaci. Cílem práce bylo objasnění současně využívaných propagačních aktivit ve vybrané společnosti typu B2C a následné navržení nových přístupů. Následně studentka reagovala na náměty a otázky vedoucí práce uvedené v posudku: 1. Které nástroje komunikačního mixu autorka nenavrhla ve své práci pro zvolenou firmu a proč? 2. Autorka může uvést, zda byla zkoumaná společnost informována o návrhu komunikačních aktivit, popř. jaká byla reakce zástupců společnosti. cze
dc.identifier.stag 33757
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet