Propagace v cestovním ruchu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Zahálková, Anna
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:12:48Z
dc.date.available 2018-06-14T06:12:48Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-04-20
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/71027
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na propagaci v cestovním ruchu. V první části jsou vysvětlené důležité pojmy, které se týkají cestovního ruchu a marketingu. Dále je zpracován vývoj propagace a marketingové komunikace, která popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Tyto nástroje jsou využity při charakteristice vybrané cestovní kanceláře a při navržení nových propagačních aktivit. cze
dc.format 47 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject cestovní ruch cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject vývoj propagace cze
dc.subject reklama cze
dc.subject marketing communication eng
dc.subject tourism eng
dc.subject promotional mix eng
dc.subject development of promotion eng
dc.subject advertising eng
dc.title Propagace v cestovním ruchu cze
dc.title.alternative Promotion of tourism eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2018-05-30
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on promotion in tourism. The first part explains the important concepts of tourism and marketing. The development of promotion and marketing communication is processed, which describes the various tools of the communication mix. These tools are used to describe the selected travel agency and to design the new promotional activities. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D37649
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka zpracovala bakalářskou práci na téma Propagace v cestovním ruchu. Cílem práce bylo analyzovat propagační aktivity v cestovním ruchu a navrhnout nové přístupy na základě získaných informací. Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucí práce: 1) Jaké vazby má cestovní ruch a regionální marketingu? Můžete uvést možnosti kooperace zkoumané cestovní kanceláře v rámci regionálního marketingu? Odpovědi na otázky vedoucí práce i komise byly dostačující. cze
dc.identifier.stag 33754
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet