dc.contributor.advisor |
Školudová, Jana |
|
dc.contributor.author |
Janatová, Zuzana |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:12:46Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:12:46Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-04-23 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71021 |
|
dc.description.abstract |
Předmětem této bakalářské práce je analýza externího a interního personálního marketingu ve společnosti ABC. Teoretická část práce se zabývá obecně personálním marketingem. V praktické části je provedena analýza stávajícího stavu podniku, která je provedena na základě řízeného rozhovoru a dotazníkového šetření. V závěru jsou navržena doporučení pro zlepšení zjištěných problémů v této společnosti. |
cze |
dc.format |
95 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
externí a interní personální marketing |
cze |
dc.subject |
personální marketingový mix |
cze |
dc.subject |
měření účinnosti |
cze |
dc.subject |
dotazníkové šetření |
cze |
dc.subject |
external and internal personnel marketing |
eng |
dc.subject |
personnel marketing mix |
eng |
dc.subject |
measurement of effectiveness |
eng |
dc.subject |
questionnaire survey |
eng |
dc.title |
Personální marketing a jeho využití ve vybraném podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Personnel marketing and its application in the selected business |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2018-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this bachelor thesis is the analysis of the external and internal personnel marketing in the company ABC. The theoretical part of the thesis deals with in general personnel marketing. In the practical part is the analysis of the actual state in the company, which is carried out on the basis of a structured interview and a questionnaire survey. And finally, are proposed the recommendations for improvement the identified problems in this company. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D37609 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka zpracovala bakalářskou práci na téma Personální marketing a jeho využití ve vybraném podniku. Cílem práce bylo provést analýzu externího a interního personálního marketingu v konrkétním podniku a doporučit návrhy pro zlepšení.
Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucí práce:
1) Ve výsledcích dotazníkového šetření uvádíte, že 43 % respondentů vyjadřuje nespokojenost s nabídkou benefitů. Které z Vámi uvedených doporučení preferujete?
2) Která doporučení navrhovaná v bakalářské práci budou v praxi aplikována?
3) Mají generační rozdíly (např. generace X a Y) dopad na interní/externí personální marketing? Pokud ano, uveďte stručně konkrétní dopady.
Odpovědi na otázky vedoucí práce i komise byly dostačující. |
cze |
dc.identifier.stag |
33711 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |