Personální marketing a jeho využití ve vybraném podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Školudová, Jana
dc.contributor.author Janatová, Zuzana
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:12:46Z
dc.date.available 2018-06-14T06:12:46Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-04-23
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/71021
dc.description.abstract Předmětem této bakalářské práce je analýza externího a interního personálního marketingu ve společnosti ABC. Teoretická část práce se zabývá obecně personálním marketingem. V praktické části je provedena analýza stávajícího stavu podniku, která je provedena na základě řízeného rozhovoru a dotazníkového šetření. V závěru jsou navržena doporučení pro zlepšení zjištěných problémů v této společnosti. cze
dc.format 95 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject externí a interní personální marketing cze
dc.subject personální marketingový mix cze
dc.subject měření účinnosti cze
dc.subject dotazníkové šetření cze
dc.subject external and internal personnel marketing eng
dc.subject personnel marketing mix eng
dc.subject measurement of effectiveness eng
dc.subject questionnaire survey eng
dc.title Personální marketing a jeho využití ve vybraném podniku cze
dc.title.alternative Personnel marketing and its application in the selected business eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2018-05-30
dc.description.abstract-translated The theme of this bachelor thesis is the analysis of the external and internal personnel marketing in the company ABC. The theoretical part of the thesis deals with in general personnel marketing. In the practical part is the analysis of the actual state in the company, which is carried out on the basis of a structured interview and a questionnaire survey. And finally, are proposed the recommendations for improvement the identified problems in this company. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D37609
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka zpracovala bakalářskou práci na téma Personální marketing a jeho využití ve vybraném podniku. Cílem práce bylo provést analýzu externího a interního personálního marketingu v konrkétním podniku a doporučit návrhy pro zlepšení. Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucí práce: 1) Ve výsledcích dotazníkového šetření uvádíte, že 43 % respondentů vyjadřuje nespokojenost s nabídkou benefitů. Které z Vámi uvedených doporučení preferujete? 2) Která doporučení navrhovaná v bakalářské práci budou v praxi aplikována? 3) Mají generační rozdíly (např. generace X a Y) dopad na interní/externí personální marketing? Pokud ano, uveďte stručně konkrétní dopady. Odpovědi na otázky vedoucí práce i komise byly dostačující. cze
dc.identifier.stag 33711
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account