dc.contributor.advisor |
Hájek, Petr |
|
dc.contributor.author |
Hambálková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:12:25Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:12:25Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-04-30 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71000 |
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je charakterizovat nástroje a metody pro podporu kreativity v podnicích, shrnout determinanty a způsoby měření inovační aktivity, připravit a charakterizovat data za vybraná odvětví a zhodnotit vliv kreativního prostředí na inovační aktivitu podniků.
V první části práce jsou na základě literární rešerše vymezena teoretická východiska, která jsou potřebná pro zpracování analytické části práce. Druhá část práce vychází z analýzy dat o inovacích za vybraná odvětví. Na závěr je zpracována případová studie o inovačních aktivitách ve firmě AV R&D, s. r. o. |
cze |
dc.format |
89 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kreativita |
cze |
dc.subject |
kreativní metody |
cze |
dc.subject |
inovace |
cze |
dc.subject |
inovační proces |
cze |
dc.subject |
creativity |
eng |
dc.subject |
creative methods |
eng |
dc.subject |
innovation |
eng |
dc.subject |
innovative process |
eng |
dc.title |
Vliv kreativního prostředí na inovační aktivitu podniků ČR |
cze |
dc.title.alternative |
The influence of a creative environment on the innovation activity of companies in the Czech Republic |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Novotný, Josef |
|
dc.date.accepted |
2018-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is to characterize tools and methods to support creativity in enterprises, to summarize the determinants and ways to measure innovation activity, to prepare and to characterize data for selected sectors and to evaluate impact of creative environment on innovation activity of enterprises.
In the first part of the work are identified on the basis of literature research the theoretical bases, which are needed for the processing of the analytical part. The second part is based on an analysis of facts about innovations for selected sectors. In conclusion, a case study on innovation activities in the company AV R&D, s. r. o. is prepared. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D38089 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Obhajoba byla zahájena prezentací studentky, ve které představila svou diplomovou práci Vliv kreativního prostředí na inovační aktivitu podniků ČR. Cílem práce bylo charakterizovat nástroje a metody pro podporu kreativity v podnicích, shrnout determinanty a způsoby měření inovační aktivity, připravit a charakterizovat data za vybraná odvětví a zhodnotit vliv kreativního prostředí na inovační aktivitu podniků.
V další části obhajoby pak studentka reagovala na otázky oponenta z posudku:
1. Autorka čerpala data z ČSÚ z dotazníkového šetření o inovacích - Program statistických zjišťování na rok 2010. Myslíte, že Vámi zkoumaná data z roku 2010 mají v roce stejnou vypovídací schopnost a dají se ještě vůbec využít? Vaše tvrzení zdůvodněte.
2. Proč je v práci vyhodnocen pouze jeden dotazník, proč nebylo rozšířeno dotazníkové šetření o více podniků (dotazovaných), aby byl získán reprezentativní vzorek respondentů?Závěrečná část obhajoby byla věnována rozpravě, v rámci které členové komise položili tyto dotazy:
1. Není dotazník ve Vaší práci příliš obsáhlý?
2. Kdo na dotazník odpovídal?
3. Ztotožňujete se s metrikami, kterými se měří inovativnost podniku? Co si myslíte o členění inovačních řádů? |
cze |
dc.identifier.stag |
33833 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |