dc.contributor.advisor |
Ehlová, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Rajmová, Michaela |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:11:23Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:11:23Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-03-29 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/70944 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce analyzuje sociální kontexty problémového chování dětí, zejména ty determinanty, které v budoucnosti ovlivňují chování těchto dětí. Teoretická část diplomové práce se věnuje vymezení problémového chování a prezentuje specifika chování této věkové skupiny klientů. Práce se zaměřuje rovněž na preventivní aktivity vedoucí k eliminaci problémového chování a na napomáhající, poradenské a etopedické instituce, které lze zařadit do resocializačního kontextu. Empirická část práce prezentuje výzkum, který se věnuje za pomoci vhodných metodologických strategií analýze problémového chování v širších i užších sociálních kontextech. Výsledky výzkumu nastiňují obohacení teorie a praxe resocializační pedagogiky a doplní tak poznatky z oblasti problémového chování, které se jeví jako závažný sociální jev současné společnosti. |
cze |
dc.format |
110 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
problémové chování |
cze |
dc.subject |
děti mladšího školního věku |
cze |
dc.subject |
sociální kontexty |
cze |
dc.subject |
prevence |
cze |
dc.subject |
problem behavior |
eng |
dc.subject |
children of younger school age |
eng |
dc.subject |
social context |
eng |
dc.subject |
prevention |
eng |
dc.title |
Sociální kontexty problémového chování dětí |
cze |
dc.title.alternative |
Social contexts of children's problem behavior |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Myslivec, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis analyzes the social contexts of problem behavior of children, especially those determinants, which in the future influence the behavior of these children. The theoretical part of the thesis is dedicated to detect a problematic behavior and presents the specifics details of the behavior of this group of clients who share the same age. The thesis also focuses on preventive activities leading to the elimination of problematic behavior and on helping, counseling and etopedic institutions, which can be included in the re-socialization context. The empirical part of the thesis presents a research which is devoted to the use of suitable methodological strategies to analyze problematic behaviors in wider and narrower social contexts. The results of the research outline the enrichment of the theory and practice of resocialization pedagogy, thus completing the knowledge of problematic behavior, which seems to be a serious social phenomenon of the present society. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D37498 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila způsob zpracování tématu závěrečné práce, metodologii a cíle. Zodpověděla zadané otázky z posudků a zdůraznila závěry práce. |
cze |
dc.identifier.stag |
34691 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |