Sociální kontexty problémového chování dětí

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Ehlová, Marcela
dc.contributor.author Rajmová, Michaela
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:11:23Z
dc.date.available 2018-06-14T06:11:23Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-03-29
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/70944
dc.description.abstract Diplomová práce analyzuje sociální kontexty problémového chování dětí, zejména ty determinanty, které v budoucnosti ovlivňují chování těchto dětí. Teoretická část diplomové práce se věnuje vymezení problémového chování a prezentuje specifika chování této věkové skupiny klientů. Práce se zaměřuje rovněž na preventivní aktivity vedoucí k eliminaci problémového chování a na napomáhající, poradenské a etopedické instituce, které lze zařadit do resocializačního kontextu. Empirická část práce prezentuje výzkum, který se věnuje za pomoci vhodných metodologických strategií analýze problémového chování v širších i užších sociálních kontextech. Výsledky výzkumu nastiňují obohacení teorie a praxe resocializační pedagogiky a doplní tak poznatky z oblasti problémového chování, které se jeví jako závažný sociální jev současné společnosti. cze
dc.format 110 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject problémové chování cze
dc.subject děti mladšího školního věku cze
dc.subject sociální kontexty cze
dc.subject prevence cze
dc.subject problem behavior eng
dc.subject children of younger school age eng
dc.subject social context eng
dc.subject prevention eng
dc.title Sociální kontexty problémového chování dětí cze
dc.title.alternative Social contexts of children's problem behavior eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Myslivec, Jaroslav
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis analyzes the social contexts of problem behavior of children, especially those determinants, which in the future influence the behavior of these children. The theoretical part of the thesis is dedicated to detect a problematic behavior and presents the specifics details of the behavior of this group of clients who share the same age. The thesis also focuses on preventive activities leading to the elimination of problematic behavior and on helping, counseling and etopedic institutions, which can be included in the re-socialization context. The empirical part of the thesis presents a research which is devoted to the use of suitable methodological strategies to analyze problematic behaviors in wider and narrower social contexts. The results of the research outline the enrichment of the theory and practice of resocialization pedagogy, thus completing the knowledge of problematic behavior, which seems to be a serious social phenomenon of the present society. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Resocializační pedagogika cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D37498
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.defence Studentka představila způsob zpracování tématu závěrečné práce, metodologii a cíle. Zodpověděla zadané otázky z posudků a zdůraznila závěry práce. cze
dc.identifier.stag 34691
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet