Vztah školy a rodiny - hledání cest k partnerství

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Ehlová, Marcela
dc.contributor.author Kráľová, Beáta
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:11:21Z
dc.date.available 2018-06-14T06:11:21Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-03-26
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/70938
dc.description.abstract Diplomová práce je věnována tématu spolupráce školy a rodiny. Nejprve se práce zaměřuje na vyjasnění terminologie a na charakteristiku aktérů spolupráce rodinu, školu a žáka. V dalších částech se práce věnuje partnerství mezi školou a rodinou. Popisuje vývoj spolupráce, koncepty, role rodičů ve vztahu ke škole a zmiňuje také partnerství školy a rodiny v zahraničí z pohledu minulosti a současnosti. Praktická část seznamuje s kvantitativním výzkumem, který se zabýval porovnáním, zda a jak se liší spolupráce mezi rodiči a školou základní a spolupráce mezi rodiči a školou speciální. cze
dc.format 102 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject spolupráce cze
dc.subject školy cze
dc.subject učitelé cze
dc.subject rodiče cze
dc.subject partnership eng
dc.subject schools eng
dc.subject teachers eng
dc.subject parents eng
dc.title Vztah školy a rodiny - hledání cest k partnerství cze
dc.title.alternative The school and the family - the search for ways to Partnership eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Škoviera, Albín
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated This thesis deals with interaction between a school and a family. In the beginning, the thesis aims at clarifying the terminology and characteristics of the major players of such interaction the family, the school, and the student. The development of the interaction, concepts, roles of parents as well as the partnership of school and family abroad from a past and future point of view are described. The practical part introduces quantitative research which investigates whether and how the interaction between parents and elementary school differs from the interaction between parents and special school. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Resocializační pedagogika cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D37487
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.defence Studentka představila svou diplomovou práci, seznámila členy komise s jejími cíli, metodologií a závěry a zodpověděla dotazy členů komise na otázky z posudků. cze
dc.identifier.stag 34685
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet