Fenomén školní nekázně na základních a středních školách

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Ehlová, Marcela
dc.contributor.author Hauptová, Šárka
dc.date.accessioned 2017-06-22T06:52:26Z
dc.date.available 2017-06-22T06:52:26Z
dc.date.issued 2017
dc.date.submitted 2017-03-31
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/68879
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma Fenomén školní nekázně na základních a středních školách bude zaměřena na chování a nekázeň žáků ve školním prostředí. Teoretická část bude shrnovat dostupné poznatky vztahující se k problematice kázeňských přestupků a chování žáků na základních a středních školách. V této části také budou zahrnuty příčiny a důsledky nekázně a školního neúspěchu. V praktické části práce bude využito kvantitativního výzkumného přístupu, za účelem získání dat bude provedeno dotazníkové šetření. Výzkumným souborem budou žáci a učitelé základních a středních škol. Očekávaným výsledkem výzkumu budou zjištění týkající se problematiky příčin, projevů a řešení nekázně ve školách, včetně komparace názorů žáků a učitelů na danou problematiku. cze
dc.format 78 s. (80 461 znaků)
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject kázeň a nekázeň cze
dc.subject žák cze
dc.subject učitel cze
dc.subject škola cze
dc.subject chování cze
dc.subject výzkum. cze
dc.subject discipline and indiscipline eng
dc.subject pupil eng
dc.subject teacher eng
dc.subject school eng
dc.subject behavior eng
dc.subject research. eng
dc.title Fenomén školní nekázně na základních a středních školách cze
dc.title.alternative School indiscipline phenomenon in primary and secondary schools eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Hájková, Lucie
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated The Bachelor work on theme School indiscipline phenomenon in primary and secondary schools will focus on the behavior and misbehavior of students in the school environment. The theoretical part will summarize the available knowledge which relate to the issue of disciplinary offenses and the behavior of pupils at the primary and secondary schools. This part will also include the causes and consequences of indiscipline and school failure. In the practical part will be used quantitative research approach. To obtain the data will be made the survay. The research group will be pupils and teachers of the primary and secondary schools. The expected results of the research will determine issues relating to the causes, symptoms and solutions indiscipline in schools. The bachelor work also include a comparation of the views of pupils and teachers on the issue. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Humanitní studia cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D35769
dc.thesis.degree-program Humanitní studia cze
dc.description.defence Uchazečka představila závěrečnou práci z hlediska motivace, cílů, struktury, obsahu, metod a výsledků. Uchazečka zodpověděla dotazy členů komise. cze
dc.identifier.stag 32615
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet