dc.contributor.advisor |
Ehlová, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Hauptová, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:52:26Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:52:26Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-03-31 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68879 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma Fenomén školní nekázně na základních a středních školách bude zaměřena na chování a nekázeň žáků ve školním prostředí. Teoretická část bude shrnovat dostupné poznatky vztahující se k problematice kázeňských přestupků a chování žáků na základních a středních školách. V této části také budou zahrnuty příčiny a důsledky nekázně a školního neúspěchu. V praktické části práce bude využito kvantitativního výzkumného přístupu, za účelem získání dat bude provedeno dotazníkové šetření. Výzkumným souborem budou žáci a učitelé základních a středních škol. Očekávaným výsledkem výzkumu budou zjištění týkající se problematiky příčin, projevů a řešení nekázně ve školách, včetně komparace názorů žáků a učitelů na danou problematiku. |
cze |
dc.format |
78 s. (80 461 znaků) |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kázeň a nekázeň |
cze |
dc.subject |
žák |
cze |
dc.subject |
učitel |
cze |
dc.subject |
škola |
cze |
dc.subject |
chování |
cze |
dc.subject |
výzkum. |
cze |
dc.subject |
discipline and indiscipline |
eng |
dc.subject |
pupil |
eng |
dc.subject |
teacher |
eng |
dc.subject |
school |
eng |
dc.subject |
behavior |
eng |
dc.subject |
research. |
eng |
dc.title |
Fenomén školní nekázně na základních a středních školách |
cze |
dc.title.alternative |
School indiscipline phenomenon in primary and secondary schools |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Hájková, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2017-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor work on theme School indiscipline phenomenon in primary and secondary schools will focus on the behavior and misbehavior of students in the school environment. The theoretical part will summarize the available knowledge which relate to the issue of disciplinary offenses and the behavior of pupils at the primary and secondary schools. This part will also include the causes and consequences of indiscipline and school failure.
In the practical part will be used quantitative research approach. To obtain the data will be made the survay. The research group will be pupils and teachers of the primary and secondary schools. The expected results of the research will determine issues relating to the causes, symptoms and solutions indiscipline in schools. The bachelor work also include a comparation of the views of pupils and teachers on the issue. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D35769 |
|
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
Uchazečka představila závěrečnou práci z hlediska motivace, cílů, struktury, obsahu, metod a výsledků. Uchazečka zodpověděla dotazy členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
32615 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |