Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Samek, Tomáš |
|
dc.contributor.author |
Zrůstová, Mariana
|
|
dc.date.accessioned |
2017-05-15T09:16:51Z |
|
dc.date.available |
2017-05-15T09:16:51Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2016-03-31 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/67870 |
|
dc.description.abstract |
Studentka zkoumá, jak prožívají svět děti s poruchou ADHD jednak v rovině přístupu jich samotných k okolí, jednak v rovině přístupu okolí k nim. Zvláštní pozornost zaměří na sociální dynamiku rodinného prostředí.Ve své práci zaznamená svoje působení v terénu, rozhovory s rodiči i samotnými dětmi, a také s lidmi, kteří jsou s těmito dětmi v každodenním kontaktu. Dále zaznamená prostředí, kde se rodiny s dětmi ADHD pohybují, a interakce dětí s cizím okolím. |
cze |
dc.format |
46 nečíslovaných stran |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
syndrom ADHD |
cze |
dc.subject |
školství |
cze |
dc.subject |
rodinné zázemí |
cze |
dc.subject |
životní perspektiva |
cze |
dc.subject |
ADHD syndrome |
eng |
dc.subject |
School system |
eng |
dc.subject |
Facilities |
eng |
dc.subject |
Life's perspective |
eng |
dc.title |
Dítě s ADHD: těžké začleňování do školství a společnosti |
cze |
dc.title.alternative |
Child with ADHD disease: difficult integration to school system and society |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Retka, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2017-02-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
Student is going to study the way in which children with ADHD experience the world. Attention will be paid both upon those children and their access social environment. In particular, she focuses on the social dynamics in family environment. In her work she'll capture her activities in the field including interviews with parents and the children as well as with people, who are in daily contact with those children such as teachers, siblings, etc. She will observe and analyze the environment, in which families with ADHD children live, giving special focus on children´s social interactions. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální antropologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D35671 |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociologie |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila svoji bakalářskou práci a reagovala na výtky v obou posudcích a zodpověděla otázky položené členy komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
30876 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|