dc.contributor.advisor |
Ehlová, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Sedláčková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-09-23T05:11:15Z |
|
dc.date.available |
2016-09-23T05:11:15Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-06-23 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/65711 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou agresivity dětí školního věku. Teoretická část se na úvod věnuje vymezení základních pojmů, charakterizuje vývojové období školního věku z pohledu předních vývojových teorií a popisuje možné příčiny vzniku agresivity v tomto období. Dále se věnuje typologii agresivního chování a druhům agrese a jejím projevům. V neposlední řadě se zabývá prevencí tohoto jevu, terapií a omezení projevů agresivního chování u dětí školního věku. V praktické části je proveden kvantitativní výzkum, kde pomocí metody pozorování a dotazníkového šetření budeme analyzovat četnost a typ výskytu agresivního chování u dětí na vybrané základní škole. |
cze |
dc.format |
73 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
agresivita |
cze |
dc.subject |
děti |
cze |
dc.subject |
projevy agrese |
cze |
dc.subject |
příčiny agrese |
cze |
dc.subject |
školní věk |
cze |
dc.subject |
aggression |
eng |
dc.subject |
children |
eng |
dc.subject |
manifestations of aggression |
eng |
dc.subject |
causes of aggression |
eng |
dc.subject |
school age |
eng |
dc.title |
Agresivita dětí školního věku |
cze |
dc.title.alternative |
Aggression of children in schoolage |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Škoviera, Albín |
|
dc.date.accepted |
2016-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the issue of aggression schoolchildren. The theoretical part is devoted to home basic concepts, describes the development period of school age from the perspective of the leading evolutionary theories and describe possible causes of aggression in that period. He also discusses the typology of aggressive behaviour and modes of aggression and its manifestations. Finally, it deals with the prevention of this phenomenon, therapies and limitations of aggression among school children. The practical part is conducted quantitative research, using methods of observation which we analyse the frequency of occurrence and type of aggressive behaviour in children at chosen primary school. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D34982 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
30481 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |