Agresivita dětí školního věku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Ehlová, Marcela
dc.contributor.author Sedláčková, Jana
dc.date.accessioned 2016-09-23T05:11:15Z
dc.date.available 2016-09-23T05:11:15Z
dc.date.issued 2016
dc.date.submitted 2016-06-23
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/65711
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou agresivity dětí školního věku. Teoretická část se na úvod věnuje vymezení základních pojmů, charakterizuje vývojové období školního věku z pohledu předních vývojových teorií a popisuje možné příčiny vzniku agresivity v tomto období. Dále se věnuje typologii agresivního chování a druhům agrese a jejím projevům. V neposlední řadě se zabývá prevencí tohoto jevu, terapií a omezení projevů agresivního chování u dětí školního věku. V praktické části je proveden kvantitativní výzkum, kde pomocí metody pozorování a dotazníkového šetření budeme analyzovat četnost a typ výskytu agresivního chování u dětí na vybrané základní škole. cze
dc.format 73 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject agresivita cze
dc.subject děti cze
dc.subject projevy agrese cze
dc.subject příčiny agrese cze
dc.subject školní věk cze
dc.subject aggression eng
dc.subject children eng
dc.subject manifestations of aggression eng
dc.subject causes of aggression eng
dc.subject school age eng
dc.title Agresivita dětí školního věku cze
dc.title.alternative Aggression of children in schoolage eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Škoviera, Albín
dc.date.accepted 2016-08-31
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the issue of aggression schoolchildren. The theoretical part is devoted to home basic concepts, describes the development period of school age from the perspective of the leading evolutionary theories and describe possible causes of aggression in that period. He also discusses the typology of aggressive behaviour and modes of aggression and its manifestations. Finally, it deals with the prevention of this phenomenon, therapies and limitations of aggression among school children. The practical part is conducted quantitative research, using methods of observation which we analyse the frequency of occurrence and type of aggressive behaviour in children at chosen primary school. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Resocializační pedagogika cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D34982
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 30481
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet