Využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje ve vybraném odvětví

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Bažant, Jakub
dc.date.accessioned 2016-06-09T12:30:33Z
dc.date.available 2016-06-09T12:30:33Z
dc.date.issued 2016
dc.date.submitted 2016-04-28
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/64236
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá využíváním sociálních sítí ve vybraném odvětví se zaměřením na analýzu marketingových strategií několika vybraných podniků. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti sociálních sítí, přiblíženy aktuální vývojové trendy a nastíněna koncepce propojení těchto sítí z marketingového pojetí. Tyto teoretické informace jsou následně použity k provedení analýzy používání sociálních sítí ve vybraných firmách a provedení komparace vybraných marketingových strategií. Závěr práce obsahuje zhodnocení současného stavu fungování na těchto sítích a konkrétní návrhy a doporučení k ovlivnění pozitivního vývoje firmy v oblasti sociálních sítí v budoucích obdobích. cze
dc.format 81 s.
dc.format.extent 2706465 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingové strategie cze
dc.subject analýza cze
dc.subject podniky cze
dc.subject social networks eng
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing strategies eng
dc.subject analysis eng
dc.subject companies eng
dc.title Využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje ve vybraném odvětví cze
dc.title.alternative Marketing use of social networks within the particular branch eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Školudová, Jana
dc.date.accepted 2016-06-06
dc.description.abstract-translated This work deals with the use of social networks within the particular branch with a focus on analysis of individual marketing strategies by several companies. In the first part of this work, there are explained the basic concepts of social networking, mentioned actual developing trends as well as described the connection betweet these networks and marketing. These theoretical information is later used to analyse the use of social networks in the particular companies and comparation of the particular marketing strategies. The work concludes with a current evaluation of the social networks and includes the concrete suggestions for particular companies, how to positively affect the futher company development process on the social networks. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D34149
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.identifier.stag 28669
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet