dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Bažant, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-09T12:30:33Z |
|
dc.date.available |
2016-06-09T12:30:33Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-04-28 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/64236 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá využíváním sociálních sítí ve vybraném odvětví se zaměřením na analýzu marketingových strategií několika vybraných podniků. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti sociálních sítí, přiblíženy aktuální vývojové trendy a nastíněna koncepce propojení těchto sítí z marketingového pojetí. Tyto teoretické informace jsou následně použity k provedení analýzy používání sociálních sítí ve vybraných firmách a provedení komparace vybraných marketingových strategií. Závěr práce obsahuje zhodnocení současného stavu fungování na těchto sítích a konkrétní návrhy a doporučení k ovlivnění pozitivního vývoje firmy v oblasti sociálních sítí v budoucích obdobích. |
cze |
dc.format |
81 s. |
|
dc.format.extent |
2706465 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingové strategie |
cze |
dc.subject |
analýza |
cze |
dc.subject |
podniky |
cze |
dc.subject |
social networks |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing strategies |
eng |
dc.subject |
analysis |
eng |
dc.subject |
companies |
eng |
dc.title |
Využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje
ve vybraném odvětví |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing use of social networks within the particular branch |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Školudová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with the use of social networks within the particular branch with a focus on analysis of individual marketing strategies by several companies. In the first part of this work, there are explained the basic concepts of social networking, mentioned actual developing trends as well as described the connection betweet these networks and marketing. These theoretical information is later used to analyse the use of social networks in the particular companies and comparation of the particular marketing strategies. The work concludes with a current evaluation of the social networks and includes the concrete suggestions for particular companies, how to positively affect the futher company development process on the social networks. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D34149 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.identifier.stag |
28669 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |