dc.contributor.advisor |
Gottwald, Dalibor |
cze |
dc.contributor.author |
Gregorová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-27T10:42:30Z |
|
dc.date.available |
2015-09-27T10:42:30Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/61626 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce řeší problematiku marketingových aktivit a to z pohledu výrobce radiolokačních systémů. V teoretické části práce je vymezený teoretický rámec řešené problematiky, a to v podmínkách postavení výrobce radiolokačních systémů v aktuálním tržním prostředí. V praktické části je analýze podstoupen konkrétní podnik a to s využitím vybraných analytických metod. V poslední části práce jsou na základě provedené analýzy navrženy doporučení, které zvýší efektivnost výrobce radiolokačních systémů při realizaci veletrhu. |
cze |
dc.format |
66 s. |
cze |
dc.format.extent |
4396948 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
fair |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
presentations |
cze |
dc.subject |
SWOT analysis |
cze |
dc.subject |
competitor analysis |
cze |
dc.subject |
veletrh |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
prezentace |
cze |
dc.subject |
SWOT analýza |
cze |
dc.subject |
analýza konkurence |
cze |
dc.title |
Aplikace marketingových aktivit ke zvýšení efektivity prezentace výrobce radiolokačních systémů na veletrhu |
cze |
dc.title.alternative |
Application of marketing activities in order to improve efficiency of presentation of Radar systems producer at a fair |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the problem of marketing activities from the view of a manufacturer of radiolocation systems. In the theoretical part it defines the theoretical framework of the solved problem, in terms of position of the manufacturer of radiolocation systems in the current market environment. In the practical part there is analysed a specific company, using selected analytical methods. The last part, based on the analysis, includes a set of proposed recommendations, which will improve the efficiency of the manufacturer of radiolocation systems regarding realization of a fair. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management, marketing a logistika ve spojích |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D32528 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Problematiku řeaenou ve své bakalářské práci dokázala studentka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
28381 |
cze |
dc.date.embargo |
2035-05-29 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |