Aplikace marketingových aktivit ke zvýšení efektivity prezentace výrobce radiolokačních systémů na veletrhu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Gottwald, Dalibor cze
dc.contributor.author Gregorová, Monika
dc.date.accessioned 2015-09-27T10:42:30Z
dc.date.available 2015-09-27T10:42:30Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/61626
dc.description.abstract Bakalářská práce řeší problematiku marketingových aktivit a to z pohledu výrobce radiolokačních systémů. V teoretické části práce je vymezený teoretický rámec řešené problematiky, a to v podmínkách postavení výrobce radiolokačních systémů v aktuálním tržním prostředí. V praktické části je analýze podstoupen konkrétní podnik a to s využitím vybraných analytických metod. V poslední části práce jsou na základě provedené analýzy navrženy doporučení, které zvýší efektivnost výrobce radiolokačních systémů při realizaci veletrhu. cze
dc.format 66 s. cze
dc.format.extent 4396948 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject fair cze
dc.subject marketing cze
dc.subject presentations cze
dc.subject SWOT analysis cze
dc.subject competitor analysis cze
dc.subject veletrh cze
dc.subject marketing cze
dc.subject prezentace cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject analýza konkurence cze
dc.title Aplikace marketingových aktivit ke zvýšení efektivity prezentace výrobce radiolokačních systémů na veletrhu cze
dc.title.alternative Application of marketing activities in order to improve efficiency of presentation of Radar systems producer at a fair eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the problem of marketing activities from the view of a manufacturer of radiolocation systems. In the theoretical part it defines the theoretical framework of the solved problem, in terms of position of the manufacturer of radiolocation systems in the current market environment. In the practical part there is analysed a specific company, using selected analytical methods. The last part, based on the analysis, includes a set of proposed recommendations, which will improve the efficiency of the manufacturer of radiolocation systems regarding realization of a fair. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Management, marketing a logistika ve spojích cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D32528 cze
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.defence Problematiku řeaenou ve své bakalářské práci dokázala studentka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 28381 cze
dc.date.embargo 2035-05-29 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet