Integrace dětí s ADHD do běžné základní školy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Viková, Lada cze
dc.contributor.author Styblíková, Aneta
dc.date.accessioned 2015-08-10T07:52:53Z
dc.date.available 2015-08-10T07:52:53Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/60676
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je věnována dětem, které mají poruchu chování, konkrétně ADHD/ADD. Vysvětleny jsou právě pojmy ADHD a integrace do škol. Tato bakalářská práce je založena na terénním výzkumu v nejmenované základní škole. Jde o případovou studii tří dětí a reflexi učitelů, asistentů pedagogů a dětí. Práce je zaměřena sociálně antropologicky. V dané oblasti sleduje koncepty jako stigma, sociální role a status. Práce je doplněna o informace z pedagogicko-psychologické poradny a specializované školy nedaleko Pardubic. Cílem práce je vyobrazení současných možností a trendů ve vzdělávání dětí se syndromem ADHD. cze
dc.format 51 s. cze
dc.format.extent 847550 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject ADHD cze
dc.subject school cze
dc.subject children cze
dc.subject teachers cze
dc.subject assistants cze
dc.subject stigma cze
dc.subject education cze
dc.subject ADHD cze
dc.subject škola cze
dc.subject integrace cze
dc.subject děti cze
dc.subject učitelé cze
dc.subject asistenti cze
dc.subject stigma cze
dc.subject výchova cze
dc.title Integrace dětí s ADHD do běžné základní školy cze
dc.title.alternative Integration of children with ADHD to mainstream primary schools eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Synková, Hana cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor paper is dedicated to children with ADHD. There are terms ADHD and integration into schools explained. This thesis is based on field work in one primary school. It is a study of three children and reflection of their teachers, assistants and children. This social-anthropologic work is focused on different concepts for example stigma, social roles and status. In this paper are also information from counseling center and specialized school near Pardubice included. The aim of this thesis is to sum up possibilities and trends in education of children with ADHD syndrome. eng
dc.description.department Katedra sociálních věd cze
dc.thesis.degree-discipline Sociální antropologie cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D33080 cze
dc.thesis.degree-program Sociologie cze
dc.description.defence Studentka představila výsledky a metody své práce. Vyjádřila se ke kritickým námitkám oponenta i vedoucí práce. cze
dc.identifier.stag 27642 cze
dc.date.embargo 2015-03-31 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet