dc.contributor.advisor |
Viková, Lada |
cze |
dc.contributor.author |
Styblíková, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2015-08-10T07:52:53Z |
|
dc.date.available |
2015-08-10T07:52:53Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60676 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je věnována dětem, které mají poruchu chování, konkrétně ADHD/ADD. Vysvětleny jsou právě pojmy ADHD a integrace do škol. Tato bakalářská práce je založena na terénním výzkumu v nejmenované základní škole. Jde o případovou studii tří dětí a reflexi učitelů, asistentů pedagogů a dětí. Práce je zaměřena sociálně antropologicky. V dané oblasti sleduje koncepty jako stigma, sociální role a status. Práce je doplněna o informace z pedagogicko-psychologické poradny a specializované školy nedaleko Pardubic. Cílem práce je vyobrazení současných možností a trendů ve vzdělávání dětí se syndromem ADHD. |
cze |
dc.format |
51 s. |
cze |
dc.format.extent |
847550 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
ADHD |
cze |
dc.subject |
school |
cze |
dc.subject |
children |
cze |
dc.subject |
teachers |
cze |
dc.subject |
assistants |
cze |
dc.subject |
stigma |
cze |
dc.subject |
education |
cze |
dc.subject |
ADHD |
cze |
dc.subject |
škola |
cze |
dc.subject |
integrace |
cze |
dc.subject |
děti |
cze |
dc.subject |
učitelé |
cze |
dc.subject |
asistenti |
cze |
dc.subject |
stigma |
cze |
dc.subject |
výchova |
cze |
dc.title |
Integrace dětí s ADHD do běžné základní školy |
cze |
dc.title.alternative |
Integration of children with ADHD to mainstream primary schools |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Synková, Hana |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor paper is dedicated to children with ADHD. There are terms ADHD and integration into schools explained. This thesis is based on field work in one primary school. It is a study of three children and reflection of their teachers, assistants and children. This social-anthropologic work is focused on different concepts for example stigma, social roles and status. In this paper are also information from counseling center and specialized school near Pardubice included. The aim of this thesis is to sum up possibilities and trends in education of children with ADHD syndrome. |
eng |
dc.description.department |
Katedra sociálních věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální antropologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D33080 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Sociologie |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila výsledky a metody své práce. Vyjádřila se ke kritickým námitkám oponenta i vedoucí práce. |
cze |
dc.identifier.stag |
27642 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-03-31 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |