Využití pomůcek, modelů, techniky a interaktivních programů ve výuce urgentní medicíny na FZS

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Holeková, Jindra cze
dc.contributor.author Kučera, Karel
dc.date.accessioned 2014-09-22T12:28:50Z
dc.date.available 2014-09-22T12:28:50Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/58079
dc.description.abstract Mé téma Bakalářské práce je "Využití pomůcek, modelů, techniky a interaktivních programů ve výuce urgentní medicíny na FZS". V teoretické části stručně popisuje legislativu výuky, výukové metody, vybavení na fakultě, rozpracované výkony a kompetence zdravotnického záchranáře. V praktické části popisuji výsledky mého výzkumného šetření, které jsou dále zpracovány do grafů. Výzkum byl prováděn dotazníkovým šetřením. cze
dc.format 78 s. cze
dc.format.extent 2117162 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject výuka cze
dc.subject vybavení cze
dc.subject zdravotnický záchranář cze
dc.subject urgentní medicína cze
dc.subject teaching eng
dc.subject equipment eng
dc.subject paramedic eng
dc.subject emergency medicine eng
dc.title Využití pomůcek, modelů, techniky a interaktivních programů ve výuce urgentní medicíny na FZS cze
dc.title.alternative Use of tools, models, technology and interactive programs in teaching emergency medicine at the FZS eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Vaněčka, Marek cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated The chosen theme of my Bachelor's thesis is about using of tools, models, technologies and interactive programs for teaching of emergency medicine at the FZS. In the theoretical section I briefly described the legislation of teaching, teaching methods, faculty equipment, procedures and paramedic competence. I devoted the practical section to the results of my research survey that were further processed into graphs. The research was carried out by questionnaire survey. eng
dc.description.department Katedra ošetřovatelství cze
dc.thesis.degree-discipline Zdravotnický záchranář cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií cze
dc.identifier.signature D31524
dc.thesis.degree-program Specializace ve zdravotnictví cze
dc.description.defence Hodnocení vedoucího: velmi dobře minus Hodnocení oponenta: velmi dobře Doplňující otázky k obhajobě: 1. Proč je cílová skupina respondentů v tak malém počtu? 2. Proč uvádíte, že cituji - " Respondenti jsou vybráni z druhého a třetího ročníku" ve srovnání s obvyklou praxí výzkumu, kde uvedete počet rozdaných dotazníků a počet vrácených a dále těch, které jsou vůbec zpracovatelné. Tento faktu může být zavádějící pro objektivní výzkum. Vypadá to tak, že jste si některé dotazníky vybral pro zpracování a některé ne. A podle jakých kritérií? 3. Proč nejsou uvedeny hodnotící parametry - odpovědi respondentů na otervřené otázky, vzhledem k tomu, že ve výsledcích výzkumu pak jmenujete v závěru své práce negativní komentáře k výuce urgentní medicíny! 4. Obdržel jste ve Vašem výzkumu od respondentů odpovědi na otevřené otázky! Ve Vaší práci bych odpovědi na otevřené otázky taxativně vyjmenoval a podrobil bych je analýze. Obhajoba bakalářské práce s prezentací velmi dobrá. cze
dc.identifier.stag 25038 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet