Očekávání učitelů od pobytu dětí ve středisku výchovné péče

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Rýdl, Karel cze
dc.contributor.author Kahánek, Martin
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:19:38Z
dc.date.available 2014-06-19T10:19:38Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/56650
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje pohledu učitelů základních škol na pobyt dítěte ve středisku výchovné péče ve třech dimenzích, a to očekávání učitelů, po návratový stav dítěte a komunikace a spolupráce školy se střediskem. V teoretické rovině jsou vysvětleny důležité pojmy a definice. Následně je popsán vzdělávací proces dětí s poruchou chování včetně návrhu využívání prožitkové terapie ve středisku výchovné péče. V praktické části jsou objasněny konkrétní rozměry diplomové práce s návrhem univerzálního postupu řešení zjištěných jevů. cze
dc.format 64 s. cze
dc.format.extent 1364999 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject poruchy chování cze
dc.subject děti v riziku cze
dc.subject základní školy cze
dc.subject střediska výchovné péče cze
dc.subject prožitkové terapie cze
dc.subject speciální pedagogika cze
dc.subject Project Adventure cze
dc.subject Adventure Based Counseling cze
dc.subject behaviour disorders eng
dc.subject children at risks eng
dc.subject primary schools eng
dc.subject children counselling care eng
dc.subject adventure therapy eng
dc.subject special needs education eng
dc.subject Project Adventure eng
dc.subject Adventure Based Counseling eng
dc.title Očekávání učitelů od pobytu dětí ve středisku výchovné péče cze
dc.title.alternative Teacher's expectations of children's sojourn at the Center of Educational Care eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Sychrová, Adriana cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated The master's thesis is focused on how teachers in primary schools perceive children's stay at Centre of Educational Care. Results of the survey could be organized into three dimensions: teacher's expectations, re-entry state of children and communication and cooperation of primary school and Centre of Educational Care. The theoretical part explains important terms and definitions; it also clarifies educational process of children with behaviour disorders. A suggestion of implementation of Adventure Based Counselling in Centre of Educational Care is included in the theoretical part as well. The research part explicates particular dimensions of the thesis with concentration on the universal solving method of discovered phenomena. eng
dc.description.department Katedra věd o výchově cze
dc.thesis.degree-discipline Resocializační pedagogika cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D30094 cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.defence Student prezentoval cíle, metody a závěry své diplomové práce, zodpověděl dotazy z posudků a reagoval na připomínky komise. cze
dc.identifier.stag 23300 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet