dc.contributor.advisor |
Brodský, Zdeněk |
cze |
dc.contributor.author |
Lamková, Kateřina |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:19:06Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:19:06Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/56569 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce "Motivování a odměňování ve firmě Ferda, česká reklamní pošta" obsahuje rozsáhlé informace o odměňování a motivování. V první části jsou obsaženy základní pojmy z oblasti vedení lidí a řízení lidských zdrojů a personální činnosti jako celku. V druhé části se autorka věnuje motivačním teoriím, faktorům motivace a samozřejmě také druhům motivace a demotivaci, jejíž odstranění je základem pro správné motivování pracovníků. Třetí část se zaměřuje na odměňování, které je jednou z možností motivace a na podrobné rozebrání druhů motivace pro určité pracovníky. Čtvrtá část obsahuje důležité trendy v této oblasti. Pátá kapitola je věnována charakteristice motivování a odměňování v konkrétní firmě a poslední kapitola se věnuje zhodnocení a doporučení pro konkrétní firmu. |
cze |
dc.format |
120 s. |
cze |
dc.format.extent |
1587939 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Motivace |
cze |
dc.subject |
teorie motivace |
cze |
dc.subject |
odměňování |
cze |
dc.subject |
demotivace |
cze |
dc.subject |
Multi-level Marketing |
cze |
dc.subject |
Motivation |
eng |
dc.subject |
theory of motivation |
eng |
dc.subject |
remuneration |
eng |
dc.subject |
demotivation |
eng |
dc.title |
Motivování a odměňování ve firmě Ferda, česká reklamní pošta |
cze |
dc.title.alternative |
Motivating and remuneration the company Ferda, czech advertising post |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Dytrt, Zdeněk |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The thesis "Motivating and remuneration in the company Ferda, Czech advertising post" contains extensive information on remuneration and motivation. The first part contains the basic concepts leadership and management of human resources and HR activities as a whole. The second part the author deals motivational theories, factors of motivation and of course kinds of motivation and demotivation, whose removal is basis of well-motivated workers. The third part is focused on remuneration, which is one of the options on the motivation and detailed characterization kinds of motivation for some workers. The fourth part contains important trends in this area. The fifth part is devoted to the characteristics motivation and remuneration in the specific company and the last part is devoted to evaluation and recommendations for a company. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D30066 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce byla analýza motivování a odměňování pracovníků ve vybraném podniku s cílem vymezit nedostatky a návrh na zlepšení. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem:
1. Autorka by se v rámci rozpravy měla vyjádřit k postupným manažerským funkcím u sledované společnosti.2. Budou navrhovaná doporučení aplikována?
3. Uvažuje diplomantka o etice v motivaci a stimulaci? |
cze |
dc.identifier.stag |
22019 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |