Vnímání nástrojů posilování vztahů z pohledu odběratelů

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Branská, Lenka cze
dc.contributor.author Šimek, Petr
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:18:13Z
dc.date.available 2014-06-19T10:18:13Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/56441
dc.description.abstract Diplomová práce seznamuje s vývojem koncepce vztahového marketingu a odlišnostmi od transakčního marketingu a uvádí přínosy budování vztahů dodavatele a odběratele na bázi vztahového marketingu. Dále popisuje podmínky a nástroje působící na prohlubování vztahu dodavatele a odběratele a konečně také metody zjišťování vnímání nasazených nástrojů posilování těchto vztahů odběratelem. Praktická část diplomové práce je věnována popisu realizace výzkumu, vyhodnocení získaných informací a jejich interpretaci. Závěry práce jsou zaměřeny na vyhodnocení prospěšnosti jednotlivých nástrojů pro posilování vztahů a vnímání skutečné úrovně těchto nástrojů nasazených dodavatelem Synthesia, a.s., SBU Pigmenty a barviva ve vztahu k odběrateli. cze
dc.format 72.s cze
dc.format.extent 4219879 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject Řízení vztahů se zákazníky cze
dc.subject nástroje posilování vztahů cze
dc.subject vztahový marketing cze
dc.subject Relationship strengthening tools eng
dc.subject relationship marketing eng
dc.subject customer relationship management eng
dc.title Vnímání nástrojů posilování vztahů z pohledu odběratelů cze
dc.title.alternative Perception of customer relationship strengthening tools from a customer's perspective eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Krátký, Vieroslav cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated This Diploma thesis deals with development of relationship marketing concept and its differences from transactional marketing. The diploma thesis introduces benefits of building relationships between suppliers and customers on a basis of relationship marketing. It reviews conditions and tools with influence of strengthening the relationship between suppliers and customers. It reviews methods of exploring the perception of relationship strengthening tools used by suppliers. Practical part of diploma thesis deals with review of realization the research, its interpretation and evaluation. The beneficial effects of individual relationship strengthening tools are evaluated. The perception of tools used by Synthesia as a supplier of pigments and dyes is then evaluated. The research was executed in a customer of Synthesia. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D30253 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Definujte B2B trh a pohovořte o jeho principech. Co je to rozdělení hustoty pravděpodobnosti a histogram? Jaké typické rozdělení hustoty pravděpodobnosti znáte? Co jsou to momenty rozdělení a jakých bylo využito v diplomové práci? Pro jakou proměnnou se používá pojem rozdělení hustoty pravděpodobnosti? Co je to relativní četnost? Jak ji můžeme interpretovat? Jak vypadá rozdělení četností? Všechny otázky obhajoby byly zodpovězeny. cze
dc.identifier.stag 24442 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet