dc.contributor.advisor |
Kožená, Marcela |
cze |
dc.contributor.author |
Bažant, Jakub |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:17:11Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:17:11Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/56264 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá využíváním sociálních sítí v konkrétní firmě se zaměřením na specifikaci nákladů a přínosů plynoucích z efektivního užívání těchto sítí. V první části jsou vysvětleny základní pojmy, fungování sociálních sítí a přiblíženy náklady
a přínosy, které jsou dále použity k analýze efektivity využívání sociálních sítí ve vybraném podniku. Závěr práce obsahuje hodnocení současného stavu a konkrétní návrhy inovačního charakteru k ovlivnění pozitivního vývoje firmy v této oblasti během nadcházejícího období. |
cze |
dc.format |
58 s., příloha 2 s. |
cze |
dc.format.extent |
2496120 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Sociální sítě |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingová strategie |
cze |
dc.subject |
analýza |
cze |
dc.subject |
podnik |
cze |
dc.subject |
Social networks |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketing strategy |
cze |
dc.subject |
analysis |
cze |
dc.subject |
company |
cze |
dc.title |
Využívání sociálních sítí v konkrétním podniku |
cze |
dc.title.alternative |
The use of social networks within the particular company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This work deals with the use of social networks within the particular company with a focus on costs and benefits getting from the effective use of these networks. At the beginning there is being explained the basic stuff as well as how the social networking works and briefly mentioned costs and benefits, which are used to analyze whether the use of social networks within the company is effective or not. The work concludes with an evaluation of the present situation at the company as well as the innovative suggestions to affect the successful development of this area in the future |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D30211 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Cílem práce byla analýza využití sociálních sítí v konkrétní firmě, stanovení nákladů a přínosů z užívání sociálních sítí, efektivita a její zhodnocení. Student seznámil komisi se závěry práce a odpověděl na otázky položené vedoucím práce:
1. Z vašeho hodnocení sociálních sítí z hlediska přihlášených fanoušků má nejvyšší počet a nejvyšší měsíční nárůst fanoušků síť Facebook.com. Jak si tuto skutečnost vysvětlujete?
2. Jaká doporučení byste dal organizaci, aby se zvýšila navštěvovanost také ostatních druhů sociálních sítí? |
cze |
dc.identifier.stag |
22177 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |