Využívání sociálních sítí v konkrétním podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kožená, Marcela cze
dc.contributor.author Bažant, Jakub
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:17:11Z
dc.date.available 2014-06-19T10:17:11Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/56264
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá využíváním sociálních sítí v konkrétní firmě se zaměřením na specifikaci nákladů a přínosů plynoucích z efektivního užívání těchto sítí. V první části jsou vysvětleny základní pojmy, fungování sociálních sítí a přiblíženy náklady a přínosy, které jsou dále použity k analýze efektivity využívání sociálních sítí ve vybraném podniku. Závěr práce obsahuje hodnocení současného stavu a konkrétní návrhy inovačního charakteru k ovlivnění pozitivního vývoje firmy v této oblasti během nadcházejícího období. cze
dc.format 58 s., příloha 2 s. cze
dc.format.extent 2496120 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Sociální sítě cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingová strategie cze
dc.subject analýza cze
dc.subject podnik cze
dc.subject Social networks cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketing strategy cze
dc.subject analysis cze
dc.subject company cze
dc.title Využívání sociálních sítí v konkrétním podniku cze
dc.title.alternative The use of social networks within the particular company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated This work deals with the use of social networks within the particular company with a focus on costs and benefits getting from the effective use of these networks. At the beginning there is being explained the basic stuff as well as how the social networking works and briefly mentioned costs and benefits, which are used to analyze whether the use of social networks within the company is effective or not. The work concludes with an evaluation of the present situation at the company as well as the innovative suggestions to affect the successful development of this area in the future eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D30211 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student seznámil komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Cílem práce byla analýza využití sociálních sítí v konkrétní firmě, stanovení nákladů a přínosů z užívání sociálních sítí, efektivita a její zhodnocení. Student seznámil komisi se závěry práce a odpověděl na otázky položené vedoucím práce: 1. Z vašeho hodnocení sociálních sítí z hlediska přihlášených fanoušků má nejvyšší počet a nejvyšší měsíční nárůst fanoušků síť Facebook.com. Jak si tuto skutečnost vysvětlujete? 2. Jaká doporučení byste dal organizaci, aby se zvýšila navštěvovanost také ostatních druhů sociálních sítí? cze
dc.identifier.stag 22177 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet