Teaching and Learning English Pronunciation - Focus on Error Correction

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika cze
dc.contributor.author Mazouchová, Michaela
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:16:53Z
dc.date.available 2014-06-19T10:16:53Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/56217
dc.description.abstract This thesis deals with the issue of pronunciation mistakes correction in the teaching and learning processes. In the theoretical part, the current phenomenon of English as a Lingua Franca is briefly introduced and the teaching of English pronunciation is discussed. As part of the fundamental knowledge the features of English phonology are covered. In the following chapters a particular attention is devoted to the roles of a young learner and teacher, the description of mistakes, and various way of correction. Lastly, the author completes the topic with the chapters of feedback and assessment. The practical part of the thesis examines pronunciation mistakes of young learners and how they are treated by teachers. The data is than connected to the obtained teachers' attitudes and beliefs, and the effects on the classroom environment of those approaches are evaluated. The research utilises video-recorded observations and voice-recorded interviews. In the conclusion, the outcomes of the practical part are compared to the theory outlined in the theoretical part of the paper. eng
dc.format 66 s. cze
dc.format.extent 1791777 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject výslovnost cze
dc.subject učitelé cze
dc.subject chyby cze
dc.subject oprava cze
dc.subject pronunciation eng
dc.subject teachers eng
dc.subject mistakes eng
dc.subject correction eng
dc.title Teaching and Learning English Pronunciation - Focus on Error Correction eng
dc.title.alternative Výuka výslovnosti anglického jazyka se zaměřením na práci s chybou cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated Tato práce se zabývá opravou chyb ve výslovnosti ve vyučovacím procesu. V praktické části práce je stručně představen současný jev angličtina jako lingua franca a diskutována výuka anglické výslovnosti. Jako součást základní znalosti je zahrnut systém anglické fonologie. V následujících kapitolách je zvláštní pozornost věnována rolím učitele a žáka, popisu chyb a způsobům opravy. Ke konci teoretické části doplňuje autorka téma zpětnou vazbou a hodnocením. Praktická část práce prošetřuje výslovnostní chyby mladých žáků, a jak je k těmto chybám přistupováno učiteli. Údaje jsou následně propojena se získanými postoji a názory učitelů a je zhodnoceno, jak přístupy jednotlivých učitelů k chybě mají vliv na prostředí ve třídě. Ve výzkumné části je k pozorování a rozhovorům využito video a audio nahrávek. V závěru jsou srovnávána východiska obou částí, teoretické a praktické. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D29848 cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 22497 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet