dc.contributor.advisor |
Becková, Helena |
|
dc.contributor.author |
Jelínek, Petr |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:16:14Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:16:14Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/56105 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zaměřuje na otázku destinačního marketingu ve vazbě na sociální sítě. Pozornost je věnována především samotnému marketingu na sociální síti Facebook a ostatních sociálních sítích. Je provedena analýza oficiální facebookové stránky destinace Východní Čechy, a to ze dvou úhlů pohledů. V praktické části je navržen systém zlepšení. |
cze |
dc.format |
63 s. |
cze |
dc.format.extent |
2387188 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
Facebook |
cze |
dc.subject |
destinační marketing |
cze |
dc.subject |
Východní Čechy |
cze |
dc.subject |
Facebook Insight |
cze |
dc.subject |
social network |
eng |
dc.subject |
destination marketing |
eng |
dc.subject |
east Bohemia |
eng |
dc.title |
Možnosti využití sociálních sítí v marketingové komunikaci destinace cestovního ruchu |
cze |
dc.title.alternative |
Possibilities of using social network in marketing communication of tourist destination |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work focuses on the question of destination marketing in relation to the social network. Marketing on social network, marketing on Facebook and analysis of Facebook page options are defined here. In the analytic part, the analysis of official Facebook page of destination Eastern Bohemia is made. The analysis has two points of view. In the practical part is the system improvement. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D30656 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázal student odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagoval pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl. Student zodpověděl otázky předsedy komise: Proč neuvádíte ve své práci finanční rozpočet pro realizaci Vašich návrhů? Jakým způsobem byste ověřil, že bylo zavedení Vašich návrhů přínosné? Vysvětlete slabou stránku nulové investice, kterou uvádíte ve SWOT analýze. |
cze |
dc.identifier.stag |
25080 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |