Externí analýza zvolené organizace

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina cze
dc.contributor.author Teznerová, Edita
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:16:03Z
dc.date.available 2014-06-19T10:16:03Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/56072
dc.description.abstract Předmětem této práce je externí analýza firmy PLASTOVÁ OKNA HEŘMANŮV MĚSTEC s.r.o., která je zaměřena na spokojenost zákazníka a porovnání zkoumané firmy s konkurencí. Analýza spokojenosti zákazníka je zjišťována prostřednictvím telefonního a elektronického dotazování. Analýza konkurence je řešena pomocí Aditivní metody. Zkoumaná firma se zabývá prodejem plastových výrobků ve východních Čechách a podniká na základě franšízingové smlouvy s firmou RI-OKNA a. s. Práce obsahuje teoretickou část vysvětlující základní problematiky analýzy konkurence a spokojenosti zákazníka, které jsou v praktické části aplikovány na zkoumanou firmu. cze
dc.format 99 s. cze
dc.format.extent 2948276 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Spokojenost zákazníka cze
dc.subject analýza konkurence cze
dc.subject plastová okna cze
dc.subject franšíza cze
dc.subject Customer satisfaction eng
dc.subject competition analysis eng
dc.subject plastic windows eng
dc.subject Franchise eng
dc.title Externí analýza zvolené organizace cze
dc.title.alternative External analysis of the selected organization eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Stříteská, Michaela cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated The objective of this work is an external analysis of the company PLASTOVÁ OKNA HEŘMANŮV MĚSTEC s. r. o., which is focused on customer satisfaction and comparison of selected company with the competition. Analysis of customer satisfaction is done through telephone and electronic surveys. Competition analysis is solved using additive method. Investigated company sells plastic products in Eastern Bohemia and business through franchising agreements with the company as RI-OKNA a.s. The work includes theoretical part explaining the problems of competitor analysis and customer satisfaction. Lesson learned in the first part are than applied in the practical part on the examined company. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D30034 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce byla externí analýza zvolené organizace a návrh strategického přístupu dle zkoumaných poznatků. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem práce: 1. Byl seznámen majitel firmy s výsledky a návrhy diplomové práce, jaké byly jeho reakce? 2. Uveďte které faktory a jakým způsobem analyzovanou firmu ovlivňují? cze
dc.identifier.stag 22102 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet