dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
cze |
dc.contributor.author |
Teznerová, Edita |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:16:03Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:16:03Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/56072 |
|
dc.description.abstract |
Předmětem této práce je externí analýza firmy PLASTOVÁ OKNA HEŘMANŮV MĚSTEC s.r.o., která je zaměřena na spokojenost zákazníka a porovnání zkoumané firmy s konkurencí. Analýza spokojenosti zákazníka je zjišťována prostřednictvím telefonního a elektronického dotazování. Analýza konkurence je řešena pomocí Aditivní metody.
Zkoumaná firma se zabývá prodejem plastových výrobků ve východních Čechách a podniká na základě franšízingové smlouvy s firmou RI-OKNA a. s.
Práce obsahuje teoretickou část vysvětlující základní problematiky analýzy konkurence a spokojenosti zákazníka, které jsou v praktické části aplikovány na zkoumanou firmu. |
cze |
dc.format |
99 s. |
cze |
dc.format.extent |
2948276 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Spokojenost zákazníka |
cze |
dc.subject |
analýza konkurence |
cze |
dc.subject |
plastová okna |
cze |
dc.subject |
franšíza |
cze |
dc.subject |
Customer satisfaction |
eng |
dc.subject |
competition analysis |
eng |
dc.subject |
plastic windows |
eng |
dc.subject |
Franchise |
eng |
dc.title |
Externí analýza zvolené organizace |
cze |
dc.title.alternative |
External analysis of the selected organization |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Stříteská, Michaela |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The objective of this work is an external analysis of the company PLASTOVÁ OKNA HEŘMANŮV MĚSTEC s. r. o., which is focused on customer satisfaction and comparison of selected company with the competition. Analysis of customer satisfaction is done through telephone and electronic surveys. Competition analysis is solved using additive method.
Investigated company sells plastic products in Eastern Bohemia and business through franchising agreements with the company as RI-OKNA a.s.
The work includes theoretical part explaining the problems of competitor analysis and customer satisfaction. Lesson learned in the first part are than applied in the practical part on the examined company. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D30034 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce byla externí analýza zvolené organizace a návrh strategického přístupu dle zkoumaných poznatků. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem práce: 1. Byl seznámen majitel firmy s výsledky a návrhy diplomové práce, jaké byly jeho reakce?
2. Uveďte které faktory a jakým způsobem analyzovanou firmu ovlivňují? |
cze |
dc.identifier.stag |
22102 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |