Kvalita péče a etické aspekty v čekárnách zdravotnického zařízení

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Hlaváčková, Eva cze
dc.contributor.author Skubýová, Kateřina
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:15:55Z
dc.date.available 2014-06-19T10:15:55Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/56048
dc.description.abstract Tato práce je zaměřena na spokojenost pacientů s čekárnami zdravotnického zařízení a také se zabývá dodržováním etických aspektů. Teoretická část se věnuje problematice dnešních čekáren a vymezuje etické aspekty v čekárnách zdravotnických zařízení. Výzkumná část zjišťuje aktuální spokojenost pacientů s vybavením, provozem a etickými aspekty v čekárnách ve vybraném zdravotnickém zařízení. Dále pomocí nezúčastněného pozorování sleduje dodržování etických aspektů v čekárnách. cze
dc.format 75 s. cze
dc.format.extent 1445004 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject čekárny cze
dc.subject spokojenost cze
dc.subject etické aspekty cze
dc.subject prostředí čekárny cze
dc.subject waiting rooms eng
dc.subject satisfaction eng
dc.subject ethical aspects eng
dc.subject waiting room environment eng
dc.title Kvalita péče a etické aspekty v čekárnách zdravotnického zařízení cze
dc.title.alternative Quality of care and ethical aspects in waiting rooms in medical facility eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Holá, Jana cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is aimed at patient satisfaction with waiting rooms in a health care facility. It also deals with observance of ethical aspects. The theoretical part is dedicated to today's waiting room issues and specifies ethical aspects in waiting rooms in health care facilities. The research part determines an actual patient satisfaction with equipment, operation and ethical aspects in waiting rooms in a selected health care facility. Furthermore, the thesis monitors observance of ethical aspects in waiting rooms using a non-participant observation. eng
dc.description.department Katedra ošetřovatelství cze
dc.thesis.degree-discipline Ošetřovatelská péče v interních oborech cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií cze
dc.identifier.signature D31205
dc.thesis.degree-program Ošetřovatelství cze
dc.description.defence Hodnocení vedoucího: velmi dobře Hodnocení oponenta: výborně Doplňující otázky k obhajobě: 1. Výborně jste ve své práci prezentovala oblasti spokojenosti a nespokojenosti pacientů s kvalitou ambulancí, který výsledek Vám připadá jako zásadní a pro odstranění zdrojů nespokojenosti byste navrhla jaké řešení (uveďte jeden příklad). Obhajoba bakalářské práce s prezentací velmi dobrá. cze
dc.identifier.stag 24482 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet