dc.contributor.advisor |
Hlaváčková, Eva |
cze |
dc.contributor.author |
Skubýová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:15:55Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:15:55Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/56048 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce je zaměřena na spokojenost pacientů s čekárnami zdravotnického zařízení a také se zabývá dodržováním etických aspektů. Teoretická část se věnuje problematice dnešních čekáren a vymezuje etické aspekty v čekárnách zdravotnických zařízení. Výzkumná část zjišťuje aktuální spokojenost pacientů s vybavením, provozem a etickými aspekty v čekárnách ve vybraném zdravotnickém zařízení. Dále pomocí nezúčastněného pozorování sleduje dodržování etických aspektů v čekárnách. |
cze |
dc.format |
75 s. |
cze |
dc.format.extent |
1445004 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
čekárny |
cze |
dc.subject |
spokojenost |
cze |
dc.subject |
etické aspekty |
cze |
dc.subject |
prostředí čekárny |
cze |
dc.subject |
waiting rooms |
eng |
dc.subject |
satisfaction |
eng |
dc.subject |
ethical aspects |
eng |
dc.subject |
waiting room environment |
eng |
dc.title |
Kvalita péče a etické aspekty v čekárnách zdravotnického zařízení |
cze |
dc.title.alternative |
Quality of care and ethical aspects in waiting rooms in medical facility |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Holá, Jana |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is aimed at patient satisfaction with waiting rooms in a health care facility. It also deals with observance of ethical aspects. The theoretical part is dedicated to today's waiting room issues and specifies ethical aspects in waiting rooms in health care facilities. The research part determines an actual patient satisfaction with equipment, operation and ethical aspects in waiting rooms in a selected health care facility. Furthermore, the thesis monitors observance of ethical aspects in waiting rooms using a non-participant observation. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ošetřovatelství |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ošetřovatelská péče v interních oborech |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.identifier.signature |
D31205 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ošetřovatelství |
cze |
dc.description.defence |
Hodnocení vedoucího: velmi dobře
Hodnocení oponenta: výborně
Doplňující otázky k obhajobě:
1. Výborně jste ve své práci prezentovala oblasti spokojenosti a nespokojenosti pacientů s kvalitou ambulancí, který výsledek Vám připadá jako zásadní a pro odstranění zdrojů nespokojenosti byste navrhla jaké řešení (uveďte jeden příklad).
Obhajoba bakalářské práce s prezentací velmi dobrá. |
cze |
dc.identifier.stag |
24482 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |