Vnímání výkonnosti dodavatelů z pohledu odběratelů průmyslových trhavin

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Lošťáková, Hana cze
dc.contributor.author Tuzová, Eva
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:15:45Z
dc.date.available 2014-06-19T10:15:45Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/56026
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou výkonnosti podniku z pohledu zákazníků a jejím měřením. Na základě rešerše prací různých autorů je v první části práce vysvětlen pojem výkonnost podniku, především z pohledu zákazníků, jeho podstata a úloha. Dále se práce zaměřuje na nefinanční ukazatele zákaznické výkonnosti, které tvoří měřítka hodnotových výhod a výstupní měřítka. Správné nastavení těchto měřítek je důležité pro hodnocení poskytované úrovně vnímané hodnoty zákazníky a pro měření jejich postojů. Praktická část práce se zabývá marketingovým výzkumem vnímání výkonnosti dodavatelů průmyslových trhavin z pohledu jejich odběratelů, týkajících se jejich obeznámenosti, preferencí podniku, spokojenosti, retence, loajality a vnímané hodnoty nabídky a služeb. V závěru práce jsou specifikovány návrhy pro opatření, které by mohly vést ke zvýšení výkonnosti zkoumaných dodavatelů průmyslových trhavin z pohledu jejich odběratelů. cze
dc.format 69 s. 8 s. příloha cze
dc.format.extent 2143116 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject Zákaznická výkonnost cze
dc.subject nefinanční ukazatele cze
dc.subject spokojenost zákazníka cze
dc.subject setrvání zákazníka cze
dc.subject loajalita zákazníka cze
dc.subject průmyslové trhaviny cze
dc.subject Customer performace eng
dc.subject non-financial indicators eng
dc.subject customer satisfaction eng
dc.subject customer retentions eng
dc.subject customer loyalty eng
dc.subject industrial explosives eng
dc.title Vnímání výkonnosti dodavatelů z pohledu odběratelů průmyslových trhavin cze
dc.title.alternative The perception of supplier performance from the perspective of customers of industrial explosives eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Fraňová, Jana cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated The thesis deals with an issue with business performance from the customer's point of view and its measurement. Based on the works of varies authors the first part defines the term of business performance, primarily from the customers pointy of view, its basis and role. The work is further centred on non-financial indicators of customer performance. They form a criterions of value advantages and output criterions. The correct adjustment of these criterions is important for an evaluation of the provided level of the perceived customer's value and for measuring of their opinions and attitudes. The practical part deals with marketing research general knowledge perceptions of supplier performance of industrial explosives regarding their familiarity, enterprise preferences, satisfaction, retention, loyalty and perceived value offers and services. In conclusion, there are proposals on the specified measures, which could lead to an increase in performance of surveyed suppliers of industrial explosives from the perspective of their customers. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D30248 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Během obhajoby byly komisí položeny následující otázky: Domníváte se, že cena a kvalita dodávaného zboží je rozhodující při rozhodování o nákupu průmyslových trhavin? Lze vysledovat rozdíl při ochotě spolupracovat u velkých a malých podniků. Co byste doporučila zkoumané firmě na základě výsledků provedeného výzkumu? Víte, na které prvky nabídky a služeb by se měla firma zaměřit? Jakým způsobem byste to řešila? Studentka otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 24265 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet