dc.contributor.advisor |
Lošťáková, Hana |
cze |
dc.contributor.author |
Tuzová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:15:45Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:15:45Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/56026 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou výkonnosti podniku z pohledu zákazníků
a jejím měřením. Na základě rešerše prací různých autorů je v první části práce vysvětlen pojem výkonnost podniku, především z pohledu zákazníků, jeho podstata a úloha. Dále se práce zaměřuje na nefinanční ukazatele zákaznické výkonnosti, které tvoří měřítka hodnotových výhod a výstupní měřítka. Správné nastavení těchto měřítek je důležité pro hodnocení poskytované úrovně vnímané hodnoty zákazníky a pro měření jejich postojů. Praktická část práce se zabývá marketingovým výzkumem vnímání výkonnosti dodavatelů průmyslových trhavin z pohledu jejich odběratelů, týkajících se jejich obeznámenosti, preferencí podniku, spokojenosti, retence, loajality a vnímané hodnoty nabídky a služeb.
V závěru práce jsou specifikovány návrhy pro opatření, které by mohly vést ke zvýšení výkonnosti zkoumaných dodavatelů průmyslových trhavin z pohledu jejich odběratelů. |
cze |
dc.format |
69 s. 8 s. příloha |
cze |
dc.format.extent |
2143116 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
Zákaznická výkonnost |
cze |
dc.subject |
nefinanční ukazatele |
cze |
dc.subject |
spokojenost zákazníka |
cze |
dc.subject |
setrvání zákazníka |
cze |
dc.subject |
loajalita zákazníka |
cze |
dc.subject |
průmyslové trhaviny |
cze |
dc.subject |
Customer performace |
eng |
dc.subject |
non-financial indicators |
eng |
dc.subject |
customer satisfaction |
eng |
dc.subject |
customer retentions |
eng |
dc.subject |
customer loyalty |
eng |
dc.subject |
industrial explosives |
eng |
dc.title |
Vnímání výkonnosti dodavatelů z pohledu odběratelů průmyslových trhavin |
cze |
dc.title.alternative |
The perception of supplier performance from the perspective of customers of industrial explosives |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Fraňová, Jana |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with an issue with business performance from the customer's point of view and its measurement. Based on the works of varies authors the first part defines the term of business performance, primarily from the customers pointy of view, its basis and role. The work is further centred on non-financial indicators of customer performance. They form a criterions of value advantages and output criterions. The correct adjustment of these criterions is important for an evaluation of the provided level of the perceived
customer's value and for measuring of their opinions and attitudes. The practical part deals with marketing research general knowledge perceptions of supplier performance of industrial explosives regarding their familiarity, enterprise preferences, satisfaction, retention, loyalty and perceived value offers and services. In conclusion, there are proposals on the specified measures, which could lead to an increase in performance of surveyed suppliers of industrial explosives from the perspective of their customers. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D30248 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Během obhajoby byly komisí položeny následující otázky: Domníváte se, že cena a kvalita dodávaného zboží je rozhodující při rozhodování o nákupu průmyslových trhavin? Lze vysledovat rozdíl při ochotě spolupracovat u velkých a malých podniků. Co byste doporučila zkoumané firmě na základě výsledků provedeného výzkumu? Víte, na které prvky nabídky a služeb by se měla firma zaměřit? Jakým způsobem byste to řešila? Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
24265 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |