dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
cze |
dc.contributor.author |
Sládková, Mariana |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:15:21Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:15:21Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/55956 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor thesis deals with the topic of developing speaking skills in adult learners of the English language with focus on classroom speaking activities. The aim of the theoretical part is to introduce main aspects of teaching speaking to adult learners of English. The aim of the practical part is to design eight speaking activities aimed at developing speaking skills, use these in practice, analyze them and suggest possible modifications, if necessary. The practical part is based on an action research. |
eng |
dc.format |
53 s. |
cze |
dc.format.extent |
1121090 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
řečová dovednost mluvení |
cze |
dc.subject |
mluvení |
cze |
dc.subject |
dospělí studenti |
cze |
dc.subject |
rozvoj |
cze |
dc.subject |
aktivity zaměřené na mluvení |
cze |
dc.subject |
speaking skills |
eng |
dc.subject |
speaking |
eng |
dc.subject |
adult learners |
eng |
dc.subject |
development |
eng |
dc.subject |
classroom speaking activities |
eng |
dc.title |
Developing Speaking Skills in Adult Learners of English |
eng |
dc.title.alternative |
Rozvoj mluveného projevu dospělých studentů anglického jkazyka |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se zabývá tématem rozvoje mluveného projevu dospělých studentů anglického jazyka a soustředí se také na aktivity zaměřené na mluvený projev. Hlavním cílem teoretické části této práce je představit hlavní aspekty výuky mluveného projevu v anglickém jazyce u dospělých studentů. Cílem praktické části je navržení osmi aktivit zaměřených na mluvení, použít tyto aktivity v praxi, kriticky je zanalyzovat a navrhnout možné další změny. Praktická část je založena na akčním výzkumu. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D29845 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
22500 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |