On-line marketing ve vybraném podnikatelském subjektu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina cze
dc.contributor.author Pilař, Libor
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:14:52Z
dc.date.available 2014-06-19T10:14:52Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/55878
dc.description.abstract Práce se zabývá internetovými marketingovými nástroji využívanými ve vybraném internetovém obchodě. V teoretické části jsou podrobně rozebrány všeobecně nejvyužívanější nástroje on-line marketingu a je zde vysvětleno jejich užití. Praktická část se zabývá analýzou marketingových nástrojů využívaných v internetovém obchodě www.modelRC.sk. Dále obsahuje návrh na vylepšení jednotlivých internetových marketingových nástrojů a celkově zkvalitnění marketingu e-shopu. cze
dc.format 63 s. cze
dc.format.extent 1757053 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Komunikační mix cze
dc.subject internetový marketing cze
dc.subject marketingové nástroje cze
dc.subject Promotional mix cze
dc.subject internet marketing cze
dc.subject marketing tools cze
dc.title On-line marketing ve vybraném podnikatelském subjektu cze
dc.title.alternative On-line marketing in a selected business entity eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated Thesis deals with internet marketing tools which are being used at chosen electronic commerce. In theoretical part commonly used tools of online marketing have been taken down and their use has been described. Practical part deals with analysis of marketing tools that are being used at the www.modelRC.sk e-commerce. Last part of the thesis consists of suggestions for an improvement of the particular internet marketing tools and e-commerce marketing in general. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D30213 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student seznámil komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Cílem práce byl návrh efektivnějšího využívání internetových marketingových nástrojů v internetovém obchodě. Student seznámil komisi se závěry práce a odpověděl na otázky položené vedoucím práce: 1. Jaké jsou možnosti propojení on-line marketingu s klasickými marketingovými nástroji? 2. Na str. 58 autor navrhuje možnost využití PR článků. Jakým způsobem lze prakticky měřit přínos takovéhoto článku? Může mít PR článek i jiný efekt, než přivedení návštěvníků na e-shop? cze
dc.identifier.stag 23051 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet