Use of Interactive Whiteboards in ELT

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Reimannová, Irena cze
dc.contributor.author Černá, Kristýna
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:14:17Z
dc.date.available 2014-06-19T10:14:17Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/55780
dc.description.abstract This bachelor thesis deals with the use of interactive whiteboards in English language teaching. The work is divided into two main parts. The theoretical part introduces an interactive whiteboard, classifies it and briefly describes its development. Reasons for the use of interactive whiteboards in English lessons are described in the upcoming chapter of the work. The theoretical part concludes with the introduction of selected factors that are influenced by integration of interactive whiteboard into the teaching process. In the practical part, the real situation of using interactive whiteboards in English lessons is mapped with the use of observations and questionnaires. eng
dc.format 57 s. cze
dc.format.extent 1053475 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject výuka anglického jazyka cze
dc.subject interaktivní tabule cze
dc.subject informační a komunikační technologie cze
dc.subject vyučovací procesy cze
dc.subject role učitele cze
dc.subject English language teaching eng
dc.subject interactive whiteboards eng
dc.subject information and communication technologies eng
dc.subject teaching processes eng
dc.subject roles of the teacher eng
dc.title Use of Interactive Whiteboards in ELT eng
dc.title.alternative Použití interaktivní bílé tabule ve výuce anglického jazyka cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Černá, Monika cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se zabývá využíváním interaktivní tabule ve výuce anglického jazyka. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. Teoretická část představuje interaktivní tabuli, klasifikuje ji a stručně popisuje její vývoj. Důvody pro využívání interaktivních tabulí v hodinách anglického jazyka tvoří hlavní část druhé kapitoly. Teoretickou část uzavírá představení vybraných faktorů, které jsou ovlivněny zapojením interaktivních tabulí do výuky. V praktické části práce je pomocí observací a dotazníků zmapována reálná situace používání interaktivních tabulí v hodinách anglického jazyka. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D29855 cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 24774 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet