dc.contributor.advisor |
Reimannová, Irena |
cze |
dc.contributor.author |
Černá, Kristýna |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:14:17Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:14:17Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/55780 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor thesis deals with the use of interactive whiteboards in English language teaching. The work is divided into two main parts. The theoretical part introduces an interactive whiteboard, classifies it and briefly describes its development. Reasons for the use of interactive whiteboards in English lessons are described in the upcoming chapter of the work. The theoretical part concludes with the introduction of selected factors that are influenced by integration of interactive whiteboard into the teaching process. In the practical part, the real situation of using interactive whiteboards in English lessons is mapped with the use of observations and questionnaires. |
eng |
dc.format |
57 s. |
cze |
dc.format.extent |
1053475 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
výuka anglického jazyka |
cze |
dc.subject |
interaktivní tabule |
cze |
dc.subject |
informační a komunikační technologie |
cze |
dc.subject |
vyučovací procesy |
cze |
dc.subject |
role učitele |
cze |
dc.subject |
English language teaching |
eng |
dc.subject |
interactive whiteboards |
eng |
dc.subject |
information and communication technologies |
eng |
dc.subject |
teaching processes |
eng |
dc.subject |
roles of the teacher |
eng |
dc.title |
Use of Interactive Whiteboards in ELT |
eng |
dc.title.alternative |
Použití interaktivní bílé tabule ve výuce anglického jazyka |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Černá, Monika |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se zabývá využíváním interaktivní tabule ve výuce anglického jazyka. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. Teoretická část představuje interaktivní tabuli, klasifikuje ji a stručně popisuje její vývoj. Důvody pro využívání interaktivních tabulí v hodinách anglického jazyka tvoří hlavní část druhé kapitoly. Teoretickou část uzavírá představení vybraných faktorů, které jsou ovlivněny zapojením interaktivních tabulí do výuky. V praktické části práce je pomocí observací a dotazníků zmapována reálná situace používání interaktivních tabulí v hodinách anglického jazyka. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D29855 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
24774 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |