dc.contributor.advisor |
Matuška, Jaroslav |
|
dc.contributor.author |
Pánek, Tomáš |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-05T13:55:48Z |
|
dc.date.available |
2014-03-05T13:55:48Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/54453 |
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvoření takového průjezdného modelu přes žst. Praha hl. n., který by vedl k přesunu linek Esko z Masarykova nádraží do žst. Praha hl. n. pomocí přiřazovacího problému řešeného lineárním programováním. Nově vytvořené linky jsou prezentovány pomocí síťového grafu. Zavedení průjezdných linek vedlo ke stabilizaci původně nepravidelných intervalů mezi spoji. Po zpracování plánu obsazení kolejí v žst. Praha hl. n. bylo možné umístit veškeré linky Esko pouze na 4 dopravní koleje. V diplomové práci bylo navrženo nové vedení linky přes Vršovice a Krč do Radotína, čímž došlo ke spojení dosud nepropojených městských částí na obou stranách Vltavy s návazností spojů na linky S1 a S7. |
cze |
dc.format |
61 s. |
cze |
dc.format.extent |
3735728 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
systémy Esko |
cze |
dc.subject |
železniční uzel Praha |
cze |
dc.subject |
intervaly spojů |
cze |
dc.subject |
dopravní špičky |
cze |
dc.subject |
plán obsazení kolejí |
cze |
dc.subject |
elektrické motorové jednotky |
cze |
dc.subject |
síťové grafy |
cze |
dc.subject |
Esko systems |
eng |
dc.subject |
Prague railway junction |
eng |
dc.subject |
intervals between train joints |
eng |
dc.subject |
peak hours |
eng |
dc.subject |
track occupation |
eng |
dc.subject |
electric multiple-unit trains |
eng |
dc.subject |
network graphs |
eng |
dc.title |
Změna vedení vybraných linek Esko v železničním uzlu Praha |
cze |
dc.title.alternative |
The change in the rounting of selected Esko-lines in Prague railway junction |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Janošek, Radek |
|
dc.date.accepted |
2014 |
|
dc.description.abstract-translated |
Main aim of this master thesis is to create such transit model of Esko lines over the Prague main railway station which would lead to relocation of these lines from Masaryk railway station to Prague main railway station. New created lines are presented using netgraph. Introduction of transit model led to stabilization of initially irregular intervals between train joints. The track occupation in Prague main railway station showed that it is possible to locate all Esko lines to only 4 tracks. This master thesis suggested further a new line running over Vršovice station and Krč station to Radotín station. This lines marge city parts form both riversites of Vltava, which has not been connected yet. There are also transfer train joints from lines S1 and S7 in the Radotín station. |
eng |
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D29633 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student obhájil diplomovou práci a reagoval na připomínky komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
22744 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |