dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Daňková, Petra |
|
dc.date.accessioned |
2013-09-30T23:57:32Z |
|
dc.date.available |
2013-09-30T23:57:32Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/53958 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá analýzou komunikačního mixu společnosti TROTINA Auto s. r. o. Teoretická část obsahuje základní východiska marketingové komunikace, strukturu komunikačního mixu a vymezení jeho jednotlivých nástrojů. Praktická část diplomové práce je zaměřena na konkrétní nástroje komunikačního mixu společnosti TROTINA Auto s. r. o., jejich popis a analýzu. Na základě zjištěných poznatků je provedeno zhodnocení komunikačního mixu firmy a jsou formulovány návrhy na jeho zlepšení. |
cze |
dc.format |
85 s. |
cze |
dc.format.extent |
7151269 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
osobní prodej |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
podpora prodeje |
cze |
dc.subject |
přímý marketing |
cze |
dc.subject |
public relations |
cze |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.subject |
communication mix |
eng |
dc.subject |
personal sale |
eng |
dc.subject |
advertisement |
eng |
dc.subject |
sales promotion |
eng |
dc.subject |
direct marketing |
eng |
dc.subject |
public relations |
eng |
dc.title |
Analýza komunikačního mixu společnosti TROTINA Auto s. r. o. |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of communication mix of the TROTINA Auto Company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Hampl, Pavel |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on an analysis of communication mix within the TROTINA Auto Company. The theoretical part contains basic points of marketing communication, common structure of communication mix and its basic tools. The practical part of the diploma thesis is focused on particular tools of communication mix of TROTINA Auto Company, their description and analysis. The thesis evaluates communication mix of TROTINA Auto Company and defines proposals to improve it based on the results. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D29109 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Obsah prezentace, představení tématu práce, cíl diplomové práce, představení zkoumané firmy Trotina Auto a.s., komunikační mix společnosti, vlastní šetření, zhodnocení současného stavu komunikačního mixu na základě analýzy, návrhy na zlepšení, návrhy na zlepšení - nový segment, závěry, zodpovězení otázek vedoucího práce a oponenta. Jak byste se pokusila získat zákazníky staršího věku? |
cze |
dc.identifier.stag |
19478 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |