Internetový marketing

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bílková, Renáta cze
dc.contributor.author Horáková, Lenka
dc.date.accessioned 2013-09-16T00:02:26Z
dc.date.available 2013-09-16T00:02:26Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/53720
dc.description.abstract Úlohou internetového marketingu je zvýšit viditelnost firmy především v internetových vyhledávačích. Tato práce se věnuje charakterizaci základních typů reklamy na internetu, rozdělení jednotlivých nástrojů internetového marketingu a jejich přínosu. Na příkladu vybrané firmy jsou pak vysvětleny a porovnány přínosy některých z nástrojů IM, které podnik využívá. cze
dc.format 51 s. cze
dc.format.extent 1857334 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject Internet cze
dc.subject internetový marketing cze
dc.subject SEO cze
dc.subject SEM cze
dc.subject Internet eng
dc.subject internet marketing eng
dc.subject SEO eng
dc.subject SEM eng
dc.title Internetový marketing cze
dc.title.alternative Internet marketing eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated The role of internet marketing is to increase the visibility of companies, mainly in Internet search engines. This work deals with the characterization of the basic types of internet advertising, distribution of internet marketing tools and their benefits. On the example of chosen company, there is explained and compared benefits of some tool of internet marketing, which are used in this company. eng
dc.description.department Ústav systémového inženýrství a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D29441 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence 1) Jaký byl cíl práce a proč byl tento cíl daným způsobem zvolen? 2) Jakým způsobem bylo provedeno vlastní šetření? cze
dc.identifier.stag 18991 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet