dc.contributor.advisor |
Šándorová, Zdenka |
cze |
dc.contributor.author |
Šilarová, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2013-09-16T00:01:45Z |
|
dc.date.available |
2013-09-16T00:01:45Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/53580 |
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je problematika ucelené (re)habilitace u osob s autismem předškolního a školního věku. Hlavním cílem bakalářské práce bylo zmapovat názory rodičů na význam ucelené (re)habilitace u dítěte s poruchami autistického spektra (PAS) a odkrýt možné problémy a rezervy plynoucí ze vzájemné spolupráce rodiny a daného zařízení v kontextu ucelené (re)habilitace. Práce je teoreticko ? výzkumná. Teoretická část se věnuje problematice ucelené (re)habilitace a přehledu o současném pojetí autismu. Dále zde shrnuji informace o klasifikaci, diagnostice a charakteristice poruch autistického spektra.
Ve výzkumné části jsou prezentovány výsledky dotazníkového šetření, které se uskutečnilo v devíti vybraných zařízeních. |
cze |
dc.format |
82 s. |
cze |
dc.format.extent |
2071479 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
ucelená rehabilitace |
cze |
dc.subject |
poruchy autistického spektra |
cze |
dc.subject |
předškolní a školní věk |
cze |
dc.subject |
comprehensive reahabilitation |
eng |
dc.subject |
autism spectrum disorders |
eng |
dc.subject |
preschool and school age |
eng |
dc.title |
Ucelená (re)habilitace u osob s autismem |
cze |
dc.title.alternative |
Comprehensive (re)habilitation for people with autism |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Petržílková, Helena |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The topic of bachelor?s thesis is issue comprehensive (re)habilitation of people with autism preschool and school age. The main aim of bachelor?s thesis was to chart parents' views on the importance of comprehensive (re)habilitation of a child with autism spectrum disorders (ASD) and uncover potential problems and reserves resulting from the mutual cooperation between the family and the institution in the context of comprehensive (re)habilitation. The work is theoretical - research. The theoretical part deals with the issue of comprehensive (re)habilitation and an overview of current concepts of autism. Furthermore, there summarizes information on the classification, diagnosis and characteristics of autism spectrum disorders. The research section presents the results of the survey, which took place in nine selected facilities. |
eng |
dc.description.department |
Katedra porodní asistence a zdravotně sociální práce |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Zdravotně-sociální pracovník |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.identifier.signature |
D30287 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Zdravotně sociální péče |
cze |
dc.description.defence |
Hodnocení vedoucího: výborně
Hodnocení oponenta: velmi dobře
Doplňující otázky k obhajobě:
1. Proč se domníváte, že byla návratnost dotazníků pouze 62%?
2. Jak bylo zajištěno rozdávání dotazníků?
3. Domníváte se, že Vám bylo zpracování daného tématu přínosem?
Obhajoba bakalářské práce s prezentací velmi dobrá. |
cze |
dc.identifier.stag |
21758 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |