Šikana pedagogů ze strany studentů na středních školách v Pardubicích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Moravcová, Ilona cze
dc.contributor.author Zdražilová, Iva
dc.date.accessioned 2013-09-16T00:01:42Z
dc.date.available 2013-09-16T00:01:42Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/53571
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je šikana pedagogů ze strany studentů na středních školách v Pardubicích. Teoretická část se zabývá jak šikanou obecně, tak konkrétní šikanou pedagoga. Jsou zde vysvětleny její projevy, důvody vzniku, důsledky, které mohou nastat, a také charakteristika účastníků. Praktická část je zaměřena na kvantitativní výzkum, který je prováděn pomocí polostrukturovaného dotazníku a má za úkol zmapovat výskyt šikany a porovnat názory pedagogů a studentů. V závěrečné části jsou shrnuty zjištěné informace. cze
dc.format 113 s. cze
dc.format.extent 1735291 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject šikana cze
dc.subject šikana učitele cze
dc.subject kyberšikana cze
dc.subject agrese cze
dc.subject autorita cze
dc.subject bullying eng
dc.subject bullying of teachers eng
dc.subject cyberbullying eng
dc.subject aggresion eng
dc.subject authority eng
dc.title Šikana pedagogů ze strany studentů na středních školách v Pardubicích cze
dc.title.alternative Bullying of teachers by students at secondary schools in Pardubice eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Rýdl, Karel cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated The topic of the thesis is bullying of teachers by students of secondary schools in Pardubice. The theoretical part deals with bullying both in general and concrete example of bullying of a teacher. There are explained its manifestations, reasons for the emergence, consequences which may appear and also characteristics of participants. The practical part is focused on quantitative research which is done with the use of semi-structured questionnaire and its main task is to map the occurence of bullying and to compare the opinions of teachers and students. In the final part there is a summary of found information. eng
dc.description.department Katedra věd o výchově cze
dc.thesis.degree-discipline Resocializační pedagogika cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D29139 cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.defence Studentka prezentovala cíle a výsledky své diplomové práce a zodpověděla dotazy z posudků a členů komise. cze
dc.identifier.stag 19083 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account