dc.contributor.advisor |
Moravcová, Ilona |
cze |
dc.contributor.author |
Zdražilová, Iva |
|
dc.date.accessioned |
2013-09-16T00:01:42Z |
|
dc.date.available |
2013-09-16T00:01:42Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/53571 |
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je šikana pedagogů ze strany studentů na středních školách v Pardubicích. Teoretická část se zabývá jak šikanou obecně, tak konkrétní šikanou pedagoga. Jsou zde vysvětleny její projevy, důvody vzniku, důsledky, které mohou nastat, a také charakteristika účastníků. Praktická část je zaměřena na kvantitativní výzkum, který je prováděn pomocí polostrukturovaného dotazníku a má za úkol zmapovat výskyt šikany a porovnat názory pedagogů a studentů. V závěrečné části jsou shrnuty zjištěné informace. |
cze |
dc.format |
113 s. |
cze |
dc.format.extent |
1735291 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
šikana |
cze |
dc.subject |
šikana učitele |
cze |
dc.subject |
kyberšikana |
cze |
dc.subject |
agrese |
cze |
dc.subject |
autorita |
cze |
dc.subject |
bullying |
eng |
dc.subject |
bullying of teachers |
eng |
dc.subject |
cyberbullying |
eng |
dc.subject |
aggresion |
eng |
dc.subject |
authority |
eng |
dc.title |
Šikana pedagogů ze strany studentů na středních školách v Pardubicích |
cze |
dc.title.alternative |
Bullying of teachers by students at secondary schools in Pardubice |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Rýdl, Karel |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The topic of the thesis is bullying of teachers by students of secondary schools in Pardubice. The theoretical part deals with bullying both in general and concrete example of bullying of a teacher. There are explained its manifestations, reasons for the emergence, consequences which may appear and also characteristics of participants. The practical part is focused on quantitative research which is done with the use of semi-structured questionnaire and its main task is to map the occurence of bullying and to compare the opinions of teachers and students. In the final part there is a summary of found information. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D29139 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka prezentovala cíle a výsledky své diplomové práce a zodpověděla dotazy z posudků a členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
19083 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |