dc.contributor.advisor |
Synková, Hana |
cze |
dc.contributor.author |
Krištofová, Iveta |
|
dc.date.accessioned |
2013-09-03T19:42:31Z |
|
dc.date.available |
2013-09-03T19:42:31Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/53119 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá profesí asistenta pedagoga a jeho vlivem na školní úspěšnost dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Zaměřuje se na vzdělání asistentů a jejich kompetence k výkonu této profese.
Snaží se odpovědět na výzkumnou otázku: Je asistent pedagoga užitečný během vzdělávacího procesu a může pomoci dětem ze sociálně znevýhodněného prostředí překonat jejich nepřipravenost na školní povinnosti?
Z výzkumu vyplývá, že tato pozice má své oprávnění v edukačním procesu dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí, ale záleží na osobě daného asistenta. |
cze |
dc.format |
68 s. |
cze |
dc.format.extent |
1212886 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
asistenti pedagoga |
cze |
dc.subject |
vzdělávání |
cze |
dc.subject |
děti ze sociálně znevýhodněného prostředí |
cze |
dc.subject |
teacher's assistants |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
children from socially disadvantaging background |
eng |
dc.title |
Pozice a úloha asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu dětí pocházejících ze sociálně znevýhodněného prostředí |
cze |
dc.title.alternative |
Position and Function of Teacher Assistant in the Educational Proces of Children from Socially Disadvantaging Background |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Viková, Lada |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the profession of teacher's assistant and his influence on the school success of children from socially disadvantaging background. It is focused on assistants' education and their competences for this profession.
It tries to respond to the question: Is teacher's asisstant useful during education process and could he help children from socially disadvantaging background to pass their unpreparadness for school duties'
The results are that in general this profession is useful, but the most important thing is the personality of each assistant. |
eng |
dc.description.department |
Katedra sociálních věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální antropologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D29417 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Sociologie |
cze |
dc.description.defence |
Představení práce, reakce na výtky oponentky |
cze |
dc.identifier.stag |
19827 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |