Vliv reklamy na život seniorů

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Hloušková, Zuzana cze
dc.contributor.author Špinková, Iveta
dc.date.accessioned 2013-09-03T19:42:06Z
dc.date.available 2013-09-03T19:42:06Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/53017
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou vlivu reklamy na seniory. Cílem této práce je zjistit, jaký vliv má reklama na život seniorů, zda je pro ně důležitá a jak ji senioři vnímají. V teoretické části se okrajově zmiňuje o historii reklamy, dále se zabývá základní terminologií jako druhy reklamy a typologií. V další části zkoumá psychologické působení reklamy na spotřebitele. Na závěr je vysvětlen pojem senior, stáří, a jsou zde uvedeny nějaké informace o životním stylu seniorů a o vztahu seniora a reklamy. V empirické části za pomoci standardizovaného dotazníku uvádím výsledky výzkumu o dané problematice. cze
dc.format 59 s. cze
dc.format.extent 1000614 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject reklama cze
dc.subject média cze
dc.subject senioři cze
dc.subject životní styl cze
dc.subject advertisement eng
dc.subject media eng
dc.subject seniors eng
dc.subject lifestyle eng
dc.title Vliv reklamy na život seniorů cze
dc.title.alternative Influence of advertisement on senior´s life eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Samek, Tomáš cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated The bachelor paper deals with the influence of advertisement for seniors. The aim of this paper is to find out the influence of advertisement on senior´s life, if is an advertisement important for them and how is perceive. In the theoretical part of this paper is briefly mentions the history of advertisement, and then discusses basic terminology, as types of advertisement and classification. The next part is addresses the psychological impact of advertisement to consumers. Finally there is explained the term senior, old age, and there are some information about lifestyle of seniors and about relation between senior and advertisement. A standardized questionnaire was used in the empirical part to show results of the research. eng
dc.description.department Katedra sociálních věd cze
dc.thesis.degree-discipline Komunitní studia cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D29361 cze
dc.thesis.degree-program Humanitní studia cze
dc.description.defence Studentka zodpověděla na dotazy komise, která se přiklonila k názoru oponenta. cze
dc.identifier.stag 21259 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet