Výkonnost podniku se zaměřením na zákazníky

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Pecinová, Zuzana cze
dc.contributor.author Voleská, Kamila
dc.date.accessioned 2013-09-03T19:42:04Z
dc.date.available 2013-09-03T19:42:04Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/53009
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá výkonností ve vztahu k zákazníkům v kontextu celkové výkonnosti podniku. Nejprve je vymezena výkonnost, metody jejího měření a ukazatele výkonnosti. Další část je zaměřena na výkonnost ve vztahu k zákazníkům ? její vymezení, oblasti a základní způsoby jejího měření obzvláště pokud jde o spokojenost a loajalitu zákazníků. V poslední části je vymezena loajalita, poskytovaná hodnota zákazníkům a její vnímaní zákazníkem. V praktické části je popsánsystém měření výkonnosti v podniku EKO Pardubice s.r.o. cze
dc.format 45 s. cze
dc.format.extent 1373089 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject Výkonnost cze
dc.subject výkonnost z hlediska zákazníka cze
dc.subject loajalita zákazníka cze
dc.subject spokojenost zákazníka cze
dc.subject hodnota pro zákazníka cze
dc.subject Performance cze
dc.subject performance from the customer's point ofview cze
dc.subject customer loyalty cze
dc.subject customer satisfaction cze
dc.subject customer value cze
dc.title Výkonnost podniku se zaměřením na zákazníky cze
dc.title.alternative Produktivity of the Company Oriented at the customers eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated The Bachelor thesis is dedicated to the performance in relation to the customers in the context of the whole company performance. First of all the performance as well as its measurement methods and performance indicators are defined. The following part of the bachelor thesis is focused on the performance in relation to the customers ? the definition, areas and the basic methods of measurement. The attention is paid to the measurement of the customers' satisfaction and loyalty. In the last part there are the loyalty, the value provided to the customers and its perception by the customer defined. In the practical part the system of performance measurement in the company EKO Pardubice s.r.o. isdescribed. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D30475 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Mohla byste zhodnotit systém měření výkonnosti ve zkoumaném podniku? Jakým způsobem je v podniku posuzována spokojenost zákazníků? Jaký způsob měření spokojenosti zákazníků plánují v podniku zavést? Jak byste hodnotila změny/výkyvy ve výkonnosti podniku v průběhu období, ve kterém jste měla přístup k potřebným datům. Studentka otázky částečně zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 20835 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet