dc.contributor.advisor |
Pecinová, Zuzana |
cze |
dc.contributor.author |
Voleská, Kamila |
|
dc.date.accessioned |
2013-09-03T19:42:04Z |
|
dc.date.available |
2013-09-03T19:42:04Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/53009 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá výkonností ve vztahu k zákazníkům v kontextu celkové výkonnosti podniku. Nejprve je vymezena výkonnost, metody jejího měření a ukazatele výkonnosti. Další část je zaměřena na výkonnost ve vztahu k zákazníkům ? její vymezení, oblasti a základní způsoby jejího měření obzvláště pokud jde o spokojenost a loajalitu zákazníků. V poslední části je vymezena loajalita, poskytovaná hodnota zákazníkům a její vnímaní zákazníkem. V praktické části je popsánsystém měření výkonnosti v podniku EKO Pardubice s.r.o. |
cze |
dc.format |
45 s. |
cze |
dc.format.extent |
1373089 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
Výkonnost |
cze |
dc.subject |
výkonnost z hlediska zákazníka |
cze |
dc.subject |
loajalita zákazníka |
cze |
dc.subject |
spokojenost zákazníka |
cze |
dc.subject |
hodnota pro zákazníka |
cze |
dc.subject |
Performance |
cze |
dc.subject |
performance from the customer's point ofview |
cze |
dc.subject |
customer loyalty |
cze |
dc.subject |
customer satisfaction |
cze |
dc.subject |
customer value |
cze |
dc.title |
Výkonnost podniku se zaměřením na zákazníky |
cze |
dc.title.alternative |
Produktivity of the Company Oriented at the customers |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis is dedicated to the performance in relation to the customers in the context of the whole company performance. First of all the performance as well as its measurement methods and performance indicators are defined. The following part of the bachelor thesis is focused on the performance in relation to the customers ? the definition, areas and the basic methods of measurement. The attention is paid to the measurement of the customers' satisfaction and loyalty. In the last part there are the loyalty, the value provided to the customers and its perception by the customer defined. In the practical part the system of performance measurement in the company EKO Pardubice s.r.o. isdescribed. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D30475 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Mohla byste zhodnotit systém měření výkonnosti ve zkoumaném podniku?
Jakým způsobem je v podniku posuzována spokojenost zákazníků?
Jaký způsob měření spokojenosti zákazníků plánují v podniku zavést?
Jak byste hodnotila změny/výkyvy ve výkonnosti podniku v průběhu období, ve kterém jste měla přístup k potřebným datům.
Studentka otázky částečně zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
20835 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |