dc.contributor.advisor |
Stříteská, Michaela |
cze |
dc.contributor.author |
Vodrážková, Jaromíra
|
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:57:12Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:57:12Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/52605 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce pojednává o marketingovém pojetí konkurenční výhody u vybraného podniku a také o řízení výkonnosti. V práci jsou popsána teoretická východiska konkurenceschopnosti, konkurenční výhody a jejich měření. Ve druhé části práce jsou kvantifikovány konkurenční výhody podniku a je ověřováno jejich užití pro strategické cíle firmy. V závěru jsou uvedena zhodnocení a navržena doporučení pro ještě lepší výkonnost v budoucnu. |
cze |
dc.format |
90 s. |
cze |
dc.format.extent |
4696721 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení (1. část) |
cze |
dc.rights |
práce není přístupná (2. část) |
cze |
dc.subject |
konkurenceschopnost |
cze |
dc.subject |
konkurenční výhoda |
cze |
dc.subject |
měření konkurenční výhody |
cze |
dc.subject |
analýza silných a slabých stránek produktu |
cze |
dc.subject |
ukazatele hodnocení výkonnosti |
cze |
dc.subject |
klíčové faktory úspěchu |
cze |
dc.subject |
CSF |
cze |
dc.subject |
KPI |
cze |
dc.subject |
kultovní značky |
cze |
dc.subject |
competitiveness |
eng |
dc.subject |
competitive advantage |
eng |
dc.subject |
competitive advantage measuring |
eng |
dc.subject |
analysis of the product's Strengths and Weaknesses |
eng |
dc.subject |
performance indicators |
eng |
dc.subject |
critical success factors |
eng |
dc.subject |
CSF |
eng |
dc.subject |
KPI |
eng |
dc.subject |
cult brand marks |
eng |
dc.title |
Analýza a hodnocení výkonnosti Rodinného pivovaru Bernard a. s. |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis and performance evaluation of Family brewery Bernard a.s. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Mikulášek, Zdeněk |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This work deals with marketing conception of chosen company competitive advantage and also with performance management. In this work there are described some theoretical principles of competitiveness, competitive advantage and their measuring. The second part of this work quantifies the company's competitive advantage and verifies the usage of the competitive advantage for the strategic targets of the company. The work's conclusion states evaluation and suggests recommendations for even better future performance. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D28509 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Práce se zabývá problematikou hodnocení výkonnosti společnosti. Cílem diplomové práce bylo identifikovat klíčové faktory úspěchu, jež představují potenciál pro určení konkurenční výhody podniku Rodinný pivovar Bernard, a.s., určit a kvantifikovat hlavní konkurenční výhody podniku, stanovit strategické cíle a systém jejich měření a hodnocení. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem práce:
1. V kapitole 6.2 Konkurenční výhoda propagace jste definovala strategické cíle a měřítka pro tuto oblast. V jakých dalších konkrétních oblastech by dle Vašeho názoru bylo vhodné ve firmě Bernard stanovit strategické cíle a strategické ukazatele výkonnosti? Výběr oblastí pro strategické měření výkonnosti zdůvodněte.
2. Pokud bude zakázka BB komunikace, jaké byste dala doporučení pro další komunikaci pivovaru? |
cze |
dc.identifier.stag |
19490 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |