Analýza a hodnocení výkonnosti Rodinného pivovaru Bernard a. s.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Stříteská, Michaela cze
dc.contributor.author Vodrážková, Jaromíra
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:57:12Z
dc.date.available 2013-07-20T01:57:12Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/52605
dc.description.abstract Tato práce pojednává o marketingovém pojetí konkurenční výhody u vybraného podniku a také o řízení výkonnosti. V práci jsou popsána teoretická východiska konkurenceschopnosti, konkurenční výhody a jejich měření. Ve druhé části práce jsou kvantifikovány konkurenční výhody podniku a je ověřováno jejich užití pro strategické cíle firmy. V závěru jsou uvedena zhodnocení a navržena doporučení pro ještě lepší výkonnost v budoucnu. cze
dc.format 90 s. cze
dc.format.extent 4696721 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení (1. část) cze
dc.rights práce není přístupná (2. část) cze
dc.subject konkurenceschopnost cze
dc.subject konkurenční výhoda cze
dc.subject měření konkurenční výhody cze
dc.subject analýza silných a slabých stránek produktu cze
dc.subject ukazatele hodnocení výkonnosti cze
dc.subject klíčové faktory úspěchu cze
dc.subject CSF cze
dc.subject KPI cze
dc.subject kultovní značky cze
dc.subject competitiveness eng
dc.subject competitive advantage eng
dc.subject competitive advantage measuring eng
dc.subject analysis of the product's Strengths and Weaknesses eng
dc.subject performance indicators eng
dc.subject critical success factors eng
dc.subject CSF eng
dc.subject KPI eng
dc.subject cult brand marks eng
dc.title Analýza a hodnocení výkonnosti Rodinného pivovaru Bernard a. s. cze
dc.title.alternative Analysis and performance evaluation of Family brewery Bernard a.s. eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Mikulášek, Zdeněk cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated This work deals with marketing conception of chosen company competitive advantage and also with performance management. In this work there are described some theoretical principles of competitiveness, competitive advantage and their measuring. The second part of this work quantifies the company's competitive advantage and verifies the usage of the competitive advantage for the strategic targets of the company. The work's conclusion states evaluation and suggests recommendations for even better future performance. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D28509 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Práce se zabývá problematikou hodnocení výkonnosti společnosti. Cílem diplomové práce bylo identifikovat klíčové faktory úspěchu, jež představují potenciál pro určení konkurenční výhody podniku Rodinný pivovar Bernard, a.s., určit a kvantifikovat hlavní konkurenční výhody podniku, stanovit strategické cíle a systém jejich měření a hodnocení. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem práce: 1. V kapitole 6.2 Konkurenční výhoda propagace jste definovala strategické cíle a měřítka pro tuto oblast. V jakých dalších konkrétních oblastech by dle Vašeho názoru bylo vhodné ve firmě Bernard stanovit strategické cíle a strategické ukazatele výkonnosti? Výběr oblastí pro strategické měření výkonnosti zdůvodněte. 2. Pokud bude zakázka BB komunikace, jaké byste dala doporučení pro další komunikaci pivovaru? cze
dc.identifier.stag 19490 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet