Analýza procesu zavedení nového zákazníka pro logistické centrum

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Ježek, Jindřich
dc.contributor.author Cihlář, Lukáš
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:56:31Z
dc.date.available 2013-07-20T01:56:31Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/52490
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou procesu zavedení nového zákazníka pro logistické centrum společnosti SCHENKER spol. s r. o. v Pardubicích. Práce se zaměřuje na popis jednotlivých kroků zavedení nového zákazníka a zhodnocení aktuálního stavu daného logistického řetězce. V závěru práce se je řešen konkrétní návrh na zefektivnění procesu dodávek a komunikace v řetězci a návrhy na optimalizaci procesu zavádění nových zákazníků. cze
dc.format 64 s., 12 s. obr. příl. cze
dc.format.extent 3352791 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject logistické centrum cze
dc.subject logistické služby cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject přeprava cze
dc.subject náklady cze
dc.subject logistics center eng
dc.subject logistics services eng
dc.subject customers eng
dc.subject transportation eng
dc.subject costs eng
dc.title Analýza procesu zavedení nového zákazníka pro logistické centrum cze
dc.title.alternative Process analysis to introduce a new customer for logistics center eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2013
dc.description.abstract-translated This bachelor´s thesis deals with process analysis to introduce a new customer for logistics center belonging to company SCHENKER spol. s r. o. in Pardubice. This work focuses on the description of particular steps of introducing of a new customer and evaluation of current condition of this specific logistics chain. It is also dealt with the suggestion to streamlining of process of supplies and communication in the chain and with suggestions to optimization of process of introducing of new customers in the conclusion of the work. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D28433 cze
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.defence Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. Student odpověděl na otázku předsedy komise: Sumarizujte návrh uvedený v práci. cze
dc.identifier.stag 21620 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet