dc.contributor.advisor |
Ježek, Jindřich |
|
dc.contributor.author |
Cihlář, Lukáš |
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:56:31Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:56:31Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/52490 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou procesu zavedení nového zákazníka pro logistické centrum společnosti SCHENKER spol. s r. o. v Pardubicích. Práce se zaměřuje na popis jednotlivých kroků zavedení nového zákazníka a zhodnocení aktuálního stavu daného logistického řetězce. V závěru práce se je řešen konkrétní návrh na zefektivnění procesu dodávek a komunikace v řetězci a návrhy na optimalizaci procesu zavádění nových zákazníků. |
cze |
dc.format |
64 s., 12 s. obr. příl. |
cze |
dc.format.extent |
3352791 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
logistické centrum |
cze |
dc.subject |
logistické služby |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
přeprava |
cze |
dc.subject |
náklady |
cze |
dc.subject |
logistics center |
eng |
dc.subject |
logistics services |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
transportation |
eng |
dc.subject |
costs |
eng |
dc.title |
Analýza procesu zavedení nového zákazníka pro logistické centrum |
cze |
dc.title.alternative |
Process analysis to introduce a new customer for logistics center |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor´s thesis deals with process analysis to introduce a new customer for logistics center belonging to company SCHENKER spol. s r. o. in Pardubice. This work focuses on the description of particular steps of introducing of a new customer and evaluation of current condition of this specific logistics chain. It is also dealt with the suggestion to streamlining of process of supplies and communication in the chain and with suggestions to optimization of process of introducing of new customers in the conclusion of the work. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D28433 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.
Student odpověděl na otázku předsedy komise: Sumarizujte návrh uvedený v práci. |
cze |
dc.identifier.stag |
21620 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |