Analýza marketingového mixu podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kuběnka, Michal cze
dc.contributor.author Dolejší, Tereza
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:53:57Z
dc.date.available 2013-07-20T01:53:57Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/52087
dc.description.abstract Cílem práce je rozbor a hodnocení jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Tento pojem je vysvětlen jak z teoretického, tak z praktického hlediska. Větší důraz je kladen na praktickou část, která se věnuje nástrojům marketingového mixu značky Jacobs Krönung. cze
dc.format 74 s. cze
dc.format.extent 1745810 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject produkty cze
dc.subject cena cze
dc.subject propagace cze
dc.subject distribuce cze
dc.subject marketing mix eng
dc.subject products eng
dc.subject price eng
dc.subject distribution eng
dc.subject promotion eng
dc.title Analýza marketingového mixu podniku cze
dc.title.alternative Analysis of the Marketing Mix of the Company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Hourazová, Renata cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated The aim of this work is the analysis and evaluation of individual instruments of the marketing mix. It explains these terms not only from the theoretical point of view but also from the practical point of view. There is stronger emphasis on practical part, which analyses instruments of marketing of the brand Jacobs Krönung. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D28650 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka prezentovala diplomovou práci na téma Analýza marketingového mixu podniku. Cílem práce je rozbor marketingového mixu značky Jacobs Krönung. Připomínky a otázky u obhajoby: 1) Která značka kávy má na českém trhu nejrychlejší růst tržního podílu? 2) Jakou komunikační strategii byste zvolila při zavádění bezkofeinové kávy na trh s ohledem na jeho přínos? 3) Na základě pozorování performance konkurenčních produktů navrhněte nové rozložení káv v regále tak, aby Jacobs Krönung získal co nejlepší vizibilitu. cze
dc.identifier.stag 19332 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet